تصاویر جدید نوکیا 9 فاش شد

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد نمونه‌های اولیه گوشی هوشمند نوکیا 9 شرکت اچ‌ ام‌ دی گلوبال در مرحله تست رابط‌ کاربری قرار دارند. به‌تازگی تصویر جدیدی از این گوشی فاش شده است.
تبلیغات

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال مالک جدید برند نوکیا با معرفی گوشی‌های جدید این برند در پی به دست آوردن بازاری است که زمانی نوکیا در آن یکه‌تازی می‌کرد. به‌تازگی یکی از کاربران اینترنت در جاکارتا تصاویری منتسب به گوشی نوکیا ۹ منتشر کرده است.

گفته شده بود که نوکیا 9 به دوربین دوگانه و طراحی بدون لبه مجهز می‌شود.در تصاویر جدید می‌توانید دوربین‌های دوگانه عمودی در قسمت پشتی دستگاه و فلش LED در کنار آن را مطابق با طراحی که در تصاویر قبلی شاهدش بودیم ببینید. مطابق شایعات، در قسمت جلو یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی OLED با نسبت ابعاد ۱۸: ۹ به‌نوعی در تصاویر مشخص است.

همچنین گفته شده این تصاویر ممکن است مربوط به نوکیا 7 پلاس باشد که دارای طراحی و مشخصات مشابه است. در هر صورت، امیدواریم اچ‌ام‌دی گلوبال در رویداد MWC وعده‌های خود را عملی کند.

همان‌طور که می‌دانید، برند نوکیا اوایل سال ۲۰۱۷  توسط شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال به جمع تولیدکنندگان گوشی هوشمند بازگشت. این شرکت گوشی‌های نوکیا ۶ و گوشی‌های نوکیا ۳ و نوکیا ۵ و در نیمه دوم سال نوکیا ۸، نوکیا ۷ و مدل پایین رده‌ی نوکیا ۲ را روانه بازار کرد. به نظر می‌رسد نوکیا ۹ می‌تواند به‌عنوان پرچم‌دار محصولات این شرکت، سال موفق و پرکاری برای برند پرآوازه نوکیا رقم بزند.

تصاویر قاش‌شده کیفیت بالایی ندارند؛ اما در ادامه میتوانید آن‌ها را در سایز اصلی ببینید:

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات