سیگما لنز ۲۴-۱۴ میلی‌متری F2.8 را برای دوربین‌های فول‌فریم معرفی کرد

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لنز جدید خانواده‌ی ART سیگما، گزینه‌ی جذابی برای عکاسان مناظر طبیعی و شهری خواهد بود.
تبلیغات

سیگما به‌تازگی عضو جدیدی به خانواده‌ی لنز‌های باکیفیت و محبوب سری ART‌ افزوده است. کاربران دوربین‌ عکاسی فول‌فریم قطعا جای خالی لنزی واید و خوش‌ساخت را در بین محصولات سیگما حس می‌کردند. حال این شرکت ژاپنی از لنز ۲۴-۱۴ میلی‌متری F2.8 برای عکاسان مناظر و ژانر Landscape رونمایی کرده است. لنز اولتراواید 14-24mm F2.8 HSM Art از سه المان FLD در کنار سه المان SLD بهره می‌برد. هم‌چنین یک المان غیر کروی بسیار باکیفیت ۸۰ میلی‌متری برای افزایش توانایی‌های عبور نور در لنز جدید سیگما به کار گرفته شده است. 

لنز ۱۴-۲۴ سیگما Sigma

به گفته‌ی مدیران سیگما، لنز جدید این شرکت در مقابل ورود گردوغبار و رطوبت مقاوم است. از دیگر مشخصات فنی این لنز می‌توان به دیافراگمی با ۹ تیغه، حداقل فاصله‌ی فوکوس ۲۶ سانتی‌متر و وزن ۱.۲ کیلوگرمی آن اشاره کرد.

لنز‌های سری ART سیگما طی سال‌های گذشته محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند. کیفیت بسیار بالا در کنار قیمت رقابتی آن‌ها را به گزینه‌ی اول بسیاری از عکاسان تبدیل کرده است. لنز ۲۴-۱۴ میلی‌متری جدید سیگما به‌عنوان عضوی از خانواده‌ی ART، در مراحل توسعه برای سنسور‌های ۵۰ مگاپیکسلی طراحی یافته است تا بدین ترتیب انحراف موجود در آن هنگام فوکوس روی بی‌نهایت، کمتر از ۱ درصد باشد. این لنز هنگام استفاده روی دوربین‌های کانن، از قابلیت تصحیح انحراف لنز این دوربین‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. 

لنز ۱۴-۲۴ سیگما Sigma

کاربران دوربین‌های فول‌فریم کانن، نیکون و سیگما می‌توانند از لنز جدید 14-24mm F2.8 HSM Art بهره ببرند. تمامی نمونه‌های این لنز در کارخانه‌ی آیزو در ژاپن تولید خواهند شد. سیگما هنوز جزئیاتی در رابطه با قیمت و تاریخ عرضه‌ی لنز جدید خود اعلام نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات