تیزر تماشایی آئودی RS4 آوانت

جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ویدیویی تبلیغاتی از آئودی RS4 آوانت جدید منتشر شده است که به زیبایی خنک شدن این خودرو را پس از رانندگی در پیست نشان می دهد.
تبلیغات

آئودی ویدویی جدید از مدل جدید RS4  آوانت را منتشر کرده است. دیدن این ویدیو برای کسانی که در کشورهایی زندگی می کنند که این خودرو در آن‌ها عرضه نمی‌شود همانند ایالات متحده آمریکا می‌تواند جالب باشد. این تبلیغ ماشین را بعد از ثبت یک زمانگیری در پیست به نمایش می‌گذارد که در آن بر روی صداهایی که از قسمت‌های مختلف ماشین در هنگام خنک کردن ساطع میشود متمرکز شده است.

آئودی RS4 آوانت

رانندگی با آخرین مدل  Audi RS4 Avant در جاده و پیست بسیار مفرح است. این ماشین دارای موتور بای‌توربو یا توربوی دوقلوی ۲.۹ لیتری  شش سیلندر وی شکل است که در آخرین مدل RS5 Coupe می‌تواند ۴۵۰ اسب بخار قدرت و گشتاوری معادل ۶۰۰ نیوتن متر را تولید کند. تنها جعبه‌دنده موجود برای این خودرو نیز یک هشت دنده‌ی اتوماتیک همراه با یک دیفرانسیل عقب با کنترل کننده‌ی الکترونیکی است.  قدرت بالای این موتور سرعت اتومبیل را در ۴.۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند و حد‌اکثر سرعت آن به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد ولی می‌توان توسط پکیج دینامیک RS، حداکثر سرعت خودرو را تا ۲۸۰ کیلومتر در افزایش داد.

آئودی RS4 آوانت

خریدارانی که خواستار عملکرد بهتر هستند باید نگاهی به نسخه کربن این اتومبیل بیاندازند. در این نسخه اجزائی از جنس پلیمر تقویت شده فیبر کربن در قطعات بدنه شامل اسپیلیتر جلو‌، رکاب‌های بغل‌، دیفیوزر عقب‌ و قاب آینه‌ی خورو اضافه شده است. رینگ‌های طرح‌دار فلزی ۲۰ اینچی چرخ‌هانیز هرکدام ۲ کیلوگرم از مدل ۱۹ اینچی استاندارد سبک‌تر هستند.

آئودی RS4 آوانت

ساکنان اروپا هم اکنون میتوانند  RS4 Avant را خریداری کنند. این خودرو در آلمان با قیمت پایه ۹۸ هزار و ۹۱۴ دلار عرضه می‌شود. طرفداران خودروهای آئودی در آمریکا هم نباید خیلی نگران فضای صندلی‌های عقب خودروی RS خود باشند چون اسکات کوگ مدیر بخش آمریکایی آئودی عنوان کرده است که به زودی مدل RS5 اسپرت بک نیز وارد بازار آمریکا خواهد شد. او همچنین اشاره کرد که امکان دارد در آینده مدل دیگری از سری RS به خاک آمریکا وارد شود. در ادامه می‌توانید ویدیوی جذاب از آئودی RS4 را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات