بی‌ ام‌ و i8 پلیس آلمان با تیونینگ اشنیتزر رونمایی شد

یک‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
پلیس آلمان تعدادی بی‌ام‌و i8 را با تیونینگ AC اشنیتزر وارد ناوگان خود کرده؛ ازاین‌رو، i8 جدیدترین خودروی اسپرت این نیروی پلیس به‌شمار می‌رود.
تبلیغات

تاکنون، نیروهای پلیس در کشورهای مختلف خودروهای سوپراسپرت مختلفی به‌خدمت گرفته‌اند. برای مثال، در ژاپن از نیسان GT-R و در ایالت جورجیا آمریکا از دوج چارجر هلکت و در ایتالیا از فراری ۴۵۸ اسپایدر نیز استفاده شده است.

 جدیدترین خودروی سوپراسپرتی که وارد خدمت‌شده، بی‌ام‌و i8 TUNE با تیونینگ AC اشنیتزر است. ساخت این خودرو بخشی از کمپین جامعه‌ی تیونرهای آلمان به‌شمار می‌رود که بنابر رسمی از سال ۲۰۰۵، هر سال در نمایشگاه خودروی Essen خودروی پلیس را رونمایی می‌کنند.

AC Schnitzer BMW i8 Police Car

این بی‌ام‌و i8 با‌توجه‌به یدک‌کشیدن نام تیونر مشهور AC اشنیتزر با سایر i8ها تفاوت دارد. رنگ‌آمیزی این مدل به رنگ آبی و زرد بوده و برای بهبود آیرودینامیکی و افزایش چسبندگی خودرو در پیچ‌ها، AC اشنیتزر ارتفاع i8 را بیست میلی‌متر کاهش داده است.

AC Schnitzer BMW i8 Police Car

در مرحله‌ی بعدی، رینگ‌های اسپرت i8 با رینگ‌های سبک AC جایگزین شدند که هر حلقه از این رینگ‌ها درمقایسه‌با رینگ‌های استاندارد این خودرو ۴.۴ کیلوگرم وزن کمتری دارند.

درادامه‌ی تغییرات آیرودینامیکی، اشنیتزر کیت فیبر کربنی روی i8 نصب کرده است. این کیت عبارت است از: اسپویلر جلو، اسپویلر وسط، بالچه‌های جلویی، باله‌ی عقب، رکاب‌های اسپرت، دیفیوزر سه تکه‌ی عقب، قاب آینه‌ها، دستگیره‌های درها و در کاپوت.

AC Schnitzer BMW i8 Police Car

تیونر تغییری در بخش فنی BMW i8 ایجاد نکرده و این بخش را دست‌نخورده باقی گذاشته است. در انتها، می‌توانید ویدیوئی از بی‌ام‌و i8 TUNE را تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات