قیمت و مشخصات لکسوس RC مدل ۲۰۱۹ اعلام شد

شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
مطالعه 5 دقیقه
لکسوس، مشخصات و قیمت مدل‌های مختلف نسخه‌ی به‌روزرسانی‌‌شده از خودروی کوپه‌ی RC را اعلام کرد و این کوپه‌ی اسپرت با کمی افزایش قیمت برای سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد.
تبلیغات

لکسوس استرالیا جزئیات قیمتی نسخه‌های مختلف خودروی کوپه‌ی RC را منتشر کرد. لکسوس RC برای سال ۲۰۱۹ به‌روزرسانی جزئی را تجربه کرده و با قیمت پایه‌ی حدود ۴۸ هزار دلار وارد بازار خواهد شد.

لکسوس برای سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفته تا چهره‌ی جدید را به RC ببخشد و به همین منظور شاهد استفاده از چراغ‌های LED جدید، طرحی جدید سپرها، رینگ‌های آلومینیومی جدید و طرح جدید جلو پنجره هستیم. لکسوس آینه‌های جانبی مدل RC را هم با نمونه‌هایی که به آینه‌های مدل LC شباهت دارند جایگزین کرده است.

2019 lexus rc

در بخش فنی، لکسوس تغییراتی را در RC داده تا فرمان‌پذیری و کیفیت سواری این خودرو را افزایش دهد. در همین راستا، RC جدید به کمک فنرهای جدید در کنار فنرهای خشک‌تر مجهز شده است. لکسوس مدعی شده که تغییراتی هم در آیرودینامیک RC داده شده است تا چسبندگی خودرو در سرعت‌های بالا بهبود پیدا کند.

در بخش امکانات ابتدا با مدل پایه‌ی این خودرو یعنی RC300 لاکچری و RC350 لاکچری شروع می‌کنیم. قیمت این مدل برای نسخه‌ی عادی ۴۸ هزار دلار و برای نسخه‌ی هیبریدی ۵۰ هزار و ۵۰۰ دلار است. امکانات استاندارد مدل پایه شامل مواردی همچون سیستم هشدار انحراف از مسیر، سیستم هشدار نقطه کور، سنسور باران، سیستم چرخش چراغ‌های جلو، آینه‌های جانبی با دید وسیع‌تر و از نوع تیره شونده‌ی خودکار و حافظه برای تنظیم آینه‌ها می‌شود.

2019 lexus rc

درون کابین RC جدید در بخشی که زانوهای سرنشینان جلو قرار می‌گیرد، پدهای نرمی نصب شده تا سرنشینان آسایش بیشتری داشته باشند. ساعت آنالوگ روی داشبورد هم در مدل ۲۰۱۹ با مدل LC مشابه است. خریداران می‌توانند تریم‌های داخلی جدیدی را هم برای خودروی خود انتخاب کنند.

اما تجهیزات دیگری که می‌توان به‌صورت آپشن برای RC جدید سفارش داد، شامل رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی، تودوزی تمام چرم، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، صندلی‌های جلو با تنظیم برقی و حافظه، تنظیم برقی برای فرمان، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم رهیاب ماهواره‌ای، سیستم صوتی حرفه‌ای با ۱۰ عدد بلندگو، سنسورهای پارک جلو و عقب، هشت عدد کیسه هوا و سپر جلوی اسپرت هستند.

2019 lexus rc

لکسوس برای سال ۲۰۱۹ تمامی تیپ‌ها و مدل‌های RC را به همراه پکیج ایمنی Lexus Safety Sense+ به مشتریان عرضه می‌کند. این پکیج ایمنی شامل سیستم ترمز خودکار اضطراری، سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار بین خطوط با کمکی فرمان و سیستم چراغ‌های هوشمند است.

2019 lexus rc

تیپ بعدی لکسوس RC مدل F Sport نام دارد که قیمت پایه‌ی آن از ۵۳ هزار و ۸۰۰ دلار شروع می‌شود. این مدل به رینگ‌های ۱۰ پره‌ی ۱۹ اینچی آلیاژی، چراغ‌های اصلی LED به چیدمان جدید، سیستم چراغ هوشمند و تریم داخلی آلومینیومی به نام Naguri مجهز شده است. خریداران مدل F Sport می‌توانند سه تریم داخلی جدید شامل قرمز، سیاه-زرد و سفید را هم برای خودروی خود انتخاب کنند.

2019 lexus rc

از امکانات آپشن که در این تیپ قابل سفارش هستند باید به سیستم تعلیق تنظیم شونده، سیستم صوتی حرفه‌ای مارک لوینسون با ۱۷ بلندگو، غربیلک فرمان F Sport، دیفرانسیل لغزش محدود و سیستم کنترل صدای اگزوز اشاره کرد. اگر بخواهیم قیمت مدل‌های ۲۰۱۹ لکسوس RC را با سال گذشته مقایسه کنیم، مدل‌های لاکچری برای نسخه‌ی RC300 افزایش قیمت ۶۱۰ دلاری و برای مدل RC350 افزایش قیمت ۱۳۳۲ دلاری را تجربه کرده‌اند. قیمت مدل F Sport نیز ۱۴۴ دلار افزایش پیدا کرده است.

2019 lexus rc

کسانی که مدل‌های لاکچری را بخرند، می‌توانند آپشنی به نام Enhancement packs را که ۱۴۳۷ دلار قیمت دارد سفارش دهند. این پک شامل رینگ‌های ۱۹ اینچی بزرگ و سیستم صوتی مارک لوینسون با ۱۷ بلندگو است. پکیج دیگری هم با نام Enhancement Packs 2 برای مدل‌های لاکچری عرضه می‌شود که ۳ هزار و ۳۸۸ دلار قیمت دارد و علاوه‌بر امکانات پکیج قبلی، سیستم ورود هوشمند و سانروف برقی را هم به امکانات RC اضافه می‌کند. برای مدل‌های F Sport هم می‌توان مون‌روف برقی را به قیمت ۱۸۰۰ دلار سفارش داد. لکسوس RC مدل ۲۰۱۹ در حال حاضر وارد بازار شده و به فروش می‌رسد.

2019 lexus rc
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات