تصادف لوئیس همیلتون در تست سوپربایک یاماها YZR-M1

چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
لوئیس همیلتون، قهرمان پنج دوره مسابقات فرمول یک با شرکت در تست سوپربایک خرز اسپانیا شرکت کرد که به تصادف او منجر شد.
تبلیغات

فصل ۲۰۱۸ مسابقات فرمول‌یک با قهرمانی لوئیس همیلتون و تیم مرسدس‌بنز به پایان رسید؛ ولی به‌نظر می‌رسد که راننده بریتانیایی هنوز قصد ندارد از لذت سرعت دست بکشد و به‌همین علت دنبال هیجان‌های جدید است. همیلتون به‌تازگی در تست سوپربایک در پیست خرز اسپانیا شرکت کرد تا بتواند درکنار قهرمانان بزرگ موتو جی‌پی حضور داشته باشد. الکس لووس و میشل ون در مارک، رانندگان تیم سوپربایک یاماها در این تست همراه همیلتون حضور داشتند. 

Lewis Hamilton Superbike / لوئیس همیلتون سوپربایک موتو جی پی

لوئیس همیلتون در این تست با موتورسیکلت یاماهاYZR-M1 مشکی با شماره‌ی ۴۴ شرکت کرد. از جمله اتفاقات این تمرین موتورسواری، تصادف همیلتون در پیچ پنجم بود که البته آسیبی به‌راننده‌ی فرمول یک مرسدس نرسید. همیلتون در ادامه به تست سوپربایک ادامه داد و توانست آن را به پایان برساند. 

Lewis Hamilton Superbike / لوئیس همیلتون سوپربایک موتو جی پی

والنتینو روسی، قهرمان افسانه‌ای موتو جی‌پی هم در حاشیه‌ی این رویداد به تماشای تست لوئیس همیلتون نشست. روسی در پاسخ به سوالی درباره‌ی عملکرد همیلتون گفت:

همیلتون یکی از بزرگ‌ترین قهرمانان فرمول یک و راننده‌ای استثنایی است. همیلتون علاقه‌ی زیادی به مسابقات موتو جی‌پی دارد و یکی از طرفداران همیشگی این رشته به شمار می‌رود. او از نزدیک این مسابقات را دنبال می‌کند و همیشه برای من پیغام می‌فرستد. همیلتون کار موتورسواران حاضر در موتو جی‌پی را ستایش می‌کند و معتقد است که ما کسانی هستیم که با خطرات واقعی دست‌وپنجه نرم می‌کنیم. او باید به باشگاه موتورسواری من در ایتالیا و شهر Tavularia بیاید و با برنامه‌های آکادمی والنتینو روسی آشنا شود. 
Lewis Hamilton Superbike / لوئیس همیلتون سوپربایک موتو جی پی

همیلتون پیش از این نیز اعلام کرده بود که قصد دارد یک سری مسابقات موتورسواری را امتحان کند و یکی از طرفداران پروپاقرص موتو جی‌پی است. راننده‌ی بریتانیایی تیم فرمول یک مرسدس پیش از این گفته بود:

اگر بتوانم می‌خواهم در موتو جی‌پی باشم. موتو جی‌پی تنها رشته‌ی موتوراسپرت است که من واقعا آن را هر جای دنیا باشم به‌صورت آنلاین تماشا می‌کنم. امروز احساس خوبی از رانندگی روی موتورسیکلت به من دست داد. از زمانی‌ که پسربچه‌ بودم، علاقه‌ی زیادی به موتورسیکلت داشتم ولی خوشحالم که پدرم حداقل یک‌بار به‌جای موتورسیکلت به من گوکارت هدیه داد. اما الان علاقه‌ی من به موتورسواری زیادتر از قبل شده است. من احترام زیادی برای موتورسواران مسابقات سوپربایک قائل هستم. این رشته بسیار متفاوت است و به اصول پایه‌ای مانند زمان، صبر، بی‌تفاوتی، تمرکز، چابکی و ریسک‌پذیری نیاز دارد. تمام لحظات این ورزش، هیجان‌انگیز است اما فکر می‌کنم که آن‌ها در سطح دیگری رقابت می‌کنند. بنابراین من فقط می‌توانم از تست سوپربایک و موتورسواری آزمایشی لذت ببرم. 
Lewis Hamilton Superbike / لوئیس همیلتون سوپربایک موتو جی پی

 الکس لووس هم در توئیتر نوشت:

همیلتون بسیار سریع بود و رانندگی درخورتوجهی انجام داد. او یکی از طرفداران واقعی موتورسواری است.  
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات