گلکسی ام 10 سامسونگ با نمایشگر ۶ اینچی و باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری تأییدیه گرفت

دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها حاکی از آن است که گلکسی ام ۱۰ با نمایشگر ۶اینچی و تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای اگزینوس ۷۸۷۰ و باتری ۳۴۰۰میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد.
تبلیغات

پس از گزارش‌های متعدد و اخذ تأییدیه‌های مختلف، سرانجام گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی سامسونگ با نام گلکسی ام ۱۰ (Galaxy M10) تأییدیه‌ی FCC را برای عرضه در ایالات متحده‌ی آمریکا دریافت کرد. گوشی هوشمند گلکسی ام ۱۰ با شماره مدل SM-M105F/DS نمایشگری ۶اینچی و با اندازه‌ی ۱۵۵.۷ در ۷۵.۸ میلی‌متر خواهد داشت.

باتوجه‌به آنچه گفته شد، محصول جدید کره‌ای‌ها ازنظر اندازه‌ی بدنه کم‌و‌بیش با گلکسی اس ۹ پلاس برابر است که برای گوشی مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی ساخت سامسونگ تغییر مسیر بزرگی است. براساس سیاست‌های بازاریابی سامسونگ در چند سال گذشته، این شرکت همواره نمایشگرهای بزرگش را به دستگاه‌های گران‌قیمت‌تر اختصاص می‌داد تا از این طریق مشتری‌ها را به خرید این دسته از محصولات مجاب کند.

سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس / Samsung Galaxy S9 & S9 plus

با‌توجه‌به اطلاعات فاش‌شده‌ی قبلی درباره‌ی مشخصات سخت‌افزاری، احتمالا گلکسی ام ۱۰ از تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای اگزینوس ۷۸۷۰ در کنار حافظه‌ی رم سه‌گیگابایتی بهره‌ می‌برد. حافظه‌ی ذخیره‌سازی اصلی در دو حجم ۱۶ و ۳۲گیگابایتی دردسترس کاربران خواهد بود و درنهایت، اندروید ۸.۱ (Oreo) با رابط کاربری قدیمی سامسونگ اکسپرینس و بلوتوث نسخه‌ی ۴.۲ و باتری ۳۴۰۰میلی‌آمپرساعتی این مشخصات را تکمیل می‌کند.

انتظار می‌رود گلکسی ام ۱۰ در اوایل ژانویه‌ی۲۰۱۹ (اواخر دی) همراه‌با گلکسی ام ۲۰ و ام ۳۰ معرفی شود. البته، سامسونگ روی مدل‌های جدیدی از سری گلکسی A نیز کار می‌کند که هنوز برای عرضه آماده نیستند. در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای مشاهده‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سامسونگ و آگاهی از قیمت آن‌ها در بازار به بخش دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات