گلکسی ام 10 با اکسینوس 7870 و 3 گیگابایت رم در گیک‌بنچ رؤیت شد

سه‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا بنچمارک منتسب به گلکسی ام 10 سامسونگ با ۳ گیگابایت رم و تراشه‌ی اکسینوس ۷۸۷۰ در گیک‌بنچ رؤیت شده که از عملکرد خوب این گوشی حکایت دارد.
تبلیغات

مدتی است که شایعه‌هایی درباره‌ی ساخت سری گوشی‌های جدیدی سامسونگ با عنوان گلکسی ام (Galaxy M) را شاهد هستیم. در همین زمینه، به‌تازگی بنچمارک جدیدی در گیک‌بنچ منتشر شده که به گوشی معرفی‌نشده‌ی Samsung Galaxy M10 نسبت داده شده است. البته بنچمارک منتسب به این محصول با شماره مدل SM-M105F مدت کوتاهی پس از ظاهرشدن در گیک‌بنچ حذف شد.

گلکسی ام 10 که ظاهرا قرار است به پردازنده‌ی اکسینوس ۷۸۷۰ و سه گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۸.۱ (اوریو) مجهز شود، انتخابی مناسب برای کسانی است که به‌دنبال گوشی هوشمندی میان‌رده‌ی جدیدی هستند و نمی‌خواهند هزینه‌ی گزافی برای خرید محصولی مثل پرچمدارها صرف کنند.

سری گلکسی M سامسونگ به احتمال قوی قرار است جایگزین سری گلکسی On شود. مدتی پیش بود که وبگاه SamMobile ادعا کرد نخستین گوشی‌های سری گلکسی ام، قرار است گلکسی ام 20 و گلکسی ام 30 نامیده شوند.

بنچمارک گلکسی ام 10 / Galaxy M10 Bnechmark

بنچمارک منتسب به گلکسی ام ۱۰ سامسونگ

درحقیقت گفته می‌شود سری گلکسی ام سامسونگ قرار است شامل گوشی‌های گلکسی ام 10 (با شماره مدل SM-M105) و گلکسی ام 20 (با شماره مدل SM-M205) و گلکسی ام 30 (با شماره مدل SM-M305) باشد. M10 در دو مدل جداگانه با ۱۶ و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد. درضمن شایعه‌های اخیر می‌گویند سامسونگ قصد دارد گوشی‌های Galaxy M20 و Galaxy M30 را نیز در دو مدل به‌ترتیب با ۳۲/۶۴ گیگابایت و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روانه‌ی بازار کند. تمامی این سه گوشی در رنگ‌های آبی و خاکستری تیره به‌دست مشتریان خواهند رسید.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات