نسخه تولید محدود مکلارن 720S Spa 68 رونمایی شد

دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مک لارن، نسخه‌ای خاص از سوپراسپرت 720 را معرفی کرده است که به‌عنوان پاسداشت افتخارات این شرکت در فرمول یک شناخته می‌شود.
تبلیغات

۵۰ سال پیش، تیم جدیدی با نام مک لارن توانست اولین پیروزی خود را در مسابقات فرمول یک به دست بیاورد. این پیروزی دقیقا در مسابقه‌ی گرندپری بلژیک سال ۱۹۶۸ توسط بروس مک‌لارن و با مدل M7A به دست آمد.

برای پاسداشت این پیروزی، مک لارن که ید طولانی در معرفی نسخه‌های خاص از محصولات خود دارد؛ اقدام به معرفی نسخه‌ای تولید محدود از خودروی سوپراسپرت 720S کرده است. این مدل به رنگ نارنجی با نام کامل 720S Spa 68 Collection به مشتریان عرضه خواهد شد و یکی از خاص‌ترین محصولات کنونی مک لارن است که محدودترین نرخ تولید را نیز دارد. تیراژ تولید این مدل تنها به ۳ دستگاه محدود خواهد بود.

McLaren 720 Spa 68

نکات خاص این 720S تنها به رنگ خاص نارنجی آن محدود نیست بلکه اگر به در جلوی چرخ عقب و در بخش پایینی دقت کنید، مشاهده خواهید کرد که نقشه‌ی پیست اسپا به رنگ نقره‌ای روی بدنه نقاشی شده است. رینگ‌های جدید هم با رنگ مشکی خود، ترکیب و تضاد جالبی با رنگ نارنجی بدنه دارند.

McLaren 720 Spa 68

در داخل کابین نسخه‌ی اسپا، می‌توان تغییرات بیشتری را مشاهده کرد؛ به‌طوری‌که نقشه‌ی پیست اسپا به‌همراه نوشته‌ی اسپا ۱۹۶۸ روی پشت‌سری‌ها به رنگ نارنجی دوخته شده‌اند. یک پلاک فلزی هم در کابین شماره‌ی خودرو از بین ۳ دستگاه قرار دارد که نام 720S Spa 68 را روی خود حمل می‌کند. این مدل از 720S به یک سوئیچ ویژه به رنگ نارنجی، دقیقا مطابق با رنگ بدنه مجهز است.

McLaren 720 Spa 68

مک لارن عنوان نکرده که چرا تنها ۳ دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد؛ ولی طبق گفته‌ها، دو دستگاه از آن‌ها همین حالا به فروش رفته‌اند و تنها یک دستگاه برای فروش باقی مانده است.

McLaren 720 Spa 68
McLaren 720 Spa 68
McLaren 720 Spa 68
McLaren 720 Spa 68
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات