زمان انتشار آپدیت اندروید 9 پای برای گوشی‌های سامسونگ منتشر شد

سه‌شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ برنامه‌ی زمان‌بندی انتشار به‌روزرسانی اندروید پای برای گوشی‌های خود را اعلام کرد.
تبلیغات

سامسونگ با انتشار پیش‌از‌موعد به‌روزرسانی رسمی اندروید پای برای گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در آستانه‌ی سال نوی میلادی به کاربران خود هدیه داد. این شرکت همچنین برنامه‌ی زمانی به‌روزرسانی سایر گوشی‌های خود به اندروید ۹ پای را در اپلیکیشن Samsung Members اعلام کرده است. براساس این جدول زمان‌بندی، بسیاری از کاربران باید مدت طولانی برای ارتقای گوشی‌های خود به جدیدترین نسخه‌ی اندروید منتظر بمانند؛ این انتظار برای برخی ممکن است تا یک سال طول بکشد.

زمان‌بندی به‌روزرسانی گوشی‌های سامسونگ به اندروید ۹ پای

پیش از این، برنامه‌ی زمانی اولیه‌ی انتشار اندروید Pie برای گوشی‌های سامسونگ منتشر شده بود؛ اکنون با اعلام برنامه‌ی جدید مشخص شد که بسیاری از دستگاه‌ها طبق همان برنامه‌ی ابتدایی به‌روزرسانی اندروید ۹ را دریافت خواهند کرد. در این بین، Galaxy S9 در ابتدای صف قرار داشته و به‌روزرسانی این گوشی‌ها در ژانویه ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.

به‌علاوه، به نظر می‌رسد گوشی‌های گلکسی نوت 9، اندروید پای را زودتر از ماه فوریه (بهمن) دریافت نخواهند کرد؛ این در حالی است که طبق جدول زمان‌بندی اولیه قرار بود اندروید جدید در ماه ژانویه برای این سری از گوشی‌ها منتشر شود. گوشی‌های گلکسی اس ۸، گلکسی نوت ۸، گلکسی A8، گلکسی A9، گلکسی J4 و  گلکسی تب S4 هم در ادامه به اندروید پای ارتقا پیدا می‌کنند.

گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در این فهرست به چشم نمی‌خورند؛ این موضوع خبری ناراحت‌کننده برای صاحبان این گوشی‌ها است. تنها دلیلی که می‌توان برای عدم انتشار به‌روزرسانی جدید برای این پرچم‌دارها متصور بود این است که Galaxy S7 و S7 Plus تا به امروز دو به‌روزرسانی اصلی را دریافت کرده‌اند؛

برنامه زمانی اپدیت اندروید ۹ سامسونگ Samsung pie update

اندروید اوریو آخرین به‌روزرسانی بزرگ این گوشی‌ها بود. سامسونگ از امروز به تدریج اندروید پای را برای گلکسی S9 و S9 Plus در سرتاسر اروپا ارائه می‌کند. همچنین، کسانی که نسخه‌ی بتای اندروید پای را داشته‌اند، می‌توانند نسخه‌ی نهایی آن را دریافت کنند.

قیمت موبایل، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع برندهای گوشی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات