آنر با انتشار تصاویری طراحی جلویی گوشی هوشمند ویو 20 را رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
آنر با انتشار چند تیزر تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی طراحی قسمت جلویی ویو 20 را رونمایی کرد.
تبلیغات

آنر، یکی از زیرمجموعه‌های مهم هواوی، در تیزری تبلیغاتی، ویو 20 را با حفره‌‌ای برای دوربین سلفی در صفحه‌نمایش رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با فناوری لینک توربو عرضه می‌شود که امکان اتصال همزمان به اینترنت وای‌فای و 4G را فراهم می‌کند. View 20 همچنین از دوربین اصلی ۴۸مگاپیکسلی با حسگر IMX586 سونی بهره می‌برد. این گوشی با قابلیت‌های چشمگیر خود، ۵دی در چین عرضه می‌‌شود و آنر از حالا تیزرهای تبلیغاتی آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

این سه تصویر منتشرشده در شبکه‌‌های اجتماعی، طراحی جلویی گوشی ویو 20 را به‌همراه میکروفون آن که در قاب دستگاه جای‌گذاری‌شده نمایش می‌دهد. همچنین، آن‌گونه که در تصویر مشخص است، کلیدهای صدا و پاور نیز در سمت راست این دستگاه قرار گرفته‌اند. اگرچه در چهارگوشه‌ی صفحه‌ی این گوشی حاشیه‌ی بسیار باریکی وجود دارد، قطر حاشیه‌ی قسمت پایینی اندکی بیشتر است که چندان‌هم بد نیست.

honor view 20 / آنر ویو 20

در سه تیزر منتشرشده، سه رنگ مختلف در پس‌زمینه‌ی این گوشی دیده می‌شود که نشان‌دهنده‌ی عرضه‌ی ویو 20 حداقل با سه رنگ خاکستری و قرمز و آبی است. بااین‌حال، احتمال عرضه‌ی مدل چندرنگ (گرادینت) نیز وجود دارد.

پیش‌ازاین نیز گفته شده بود که Honor View 20 با پردازنده‌ی پرچمدار کرین 980 هواوی عرضه می‌شود که آن را به دستگاه قدرتمندی تبدیل می‌کند.

زمان عرضه‌ی جهانی این گوشی ۲بهمن در پاریس تعیین شده و جزئیات بیشتر ازجمله قیمت، در همان زمان مشخص خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات