پیشنهاد دونرخی کردن سوخت بر اساس نوع رانندگی

دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
رئیس جمهور در دیدار با وزیر و مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی، پیشنهاد کرد بنزین دو نرخی برای افراد قانونمند و غیرقانونمند عرضه شود.
تبلیغات

آقای روحانی صبح امروز با وزیر و مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی دیدار کرد؛ در این دیدار مسائل و چالش‌های پیش‌روی وزارت راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت. یکی از مسائلی که رئیس جمهور به آن اشاره کرد، موضوع قیمت بنزین و سوخت بود. حسن روحانی در این جلسه گفت:

چه اشکالی دارد سوخت را برای کسی که درست رانندگی می‌کند و کسی که درست رانندگی نمی‌کند، دونرخی کنیم. در دنیا سوخت هر ساعتی و هر روزی نرخ‌های متفاوتی دارد، ولی در ایران به نرخ ثابت عادت کردیم. باید از طریق سیستم‌های هوشمند، جاده‌های کشور را امن کنیم و فردی که احتیاط نمی‌کند، به او تذکر دهیم. این نوسازی‌ها باعث رفاه مردم، پاکیزگی محیط‌‌زیست و امنیت جاده می‌شود؛ در این زمینه‌ها باید قدم‌ها را محکم‌تر برداشت.
علی مطهری

مردم با افزایش قیمت بنزین موافق هستند 

علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی هم شب گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان اظهار داشت:

در مسئله‌ی قیمت بنزین مسئولان اعلام کرده‌اند فعلاً تا پایان سال افزایش قیمت نداریم اما طرح‌هایی مطرح است که هر از گاهی به بیرون درز می‌کند؛ ما باید با قاچاق سوخت مبارزه کنیم یعنی اگر قیمت بنزین بنا به افزایش داشته باشد، احتمالاً به‌سمت بنزین چندنرخی خواهیم رفت و حدس بنده این است احتمالاً مردم نیز با افزایش قیمت بنزین موافق هستند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات