وقتی سلطان جنگل در مقابل دوربین قهقهه می‌زند!

شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
طی چند روز اخیر، تصویر دو شیر نر که با یکدیگر در حال خندیدن هستند، حسابی در شبکه‌های اجتماعی محبوب شده است. در این قسمت از مطالب شاتر، نگاهی به این تصویر جذاب خواهیم انداخت.
تبلیغات

رز فلمینگ، طراح لباس ۴۹ ساله، به‌تازگی موفق به ثبت عکس جذابی از دو شیر در کشور کنیا شده است؛ این دو شیر در تصویر یادشده به‌گونه‌ای به‌نظر می‌رسند که انگار پس از تعریف یک جوک، با صدای بلند در حال خندیدن هستند. 

فلمینگ توانسته این عکس را در جریان سفر سیاحتی خود به آفریقا ثبت کند؛ وی تجربه‌ی ثبت این عکس جالب را «بسیار شگفت‌انگیز» توصیف کرده است. وی در این رابطه می‌گوید: «حالت چهره‌ی این شیرها به‌گونه‌ای بود که انگار بین خودشان یک جوک را تعریف کردند و سپس شدیدا به آن خندیدند.»

در این تصویر، دو شیر نر تنومند دیده می‌شوند که یکی از آن‌ها از شدت خنده چشمانش را بسته و دیگری زبانش را از دهان، درآورده است. ظاهرا آن‌ها یک جوک خنده‌دار برای هم تعریف کرده‌اند!

رز فلمینگ که در اصل در زمینه‌ی طراحی لباس فعالیت می‌کند، می‌گوید که تاکنون چنین رفتار بامزه‌ای را از شیرها ندیده و پس از ثبت این عکس، شدیدا هیجان‌زده شده است.

برای مشاهده‌ی این تصویر در سایز اصلی، روی آن کلیک کنید

نظر شما در مورد این عکس جالب چیست؟ برای مشاهده‌ی مطالب مشابه، می‌توانید به صفحه‌ی مخصوص مقالات بخش شاتر، نگاهی بیاندازید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات