نمایش دیدنی آئودی R8 در کوه‌های آلپ

شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
آئودی به‌تازگی مدل فیس‌لیفت سوپراسپرت R8 را برای سال ۲۰۱۹ معرفی کرده اما مدل ۲۰۱۸ این سوپراسپرت، همچنان مدعی است.
تبلیغات

آئودی R8 خودرویی بسیار دوست داشتنی است و باید این سوپراسپرت مجهز به پیشرانه‌ی V10 تنفس طبیعی را محبوب‌ترین خودرویی دانست که نشان چهار حلقه‌ای آئودی را یدک می‌کشد. گرچه آئودی در آینده تولید این مدل را متوقف خواهد کرد و مدل دیگری جایگزین R8 خواهد شد ما فعلا تا توقف تولید R8 زمان زیادی باقی مانده است و می‌توان این برادر آلمانی لامبورگینی هوراکان را در بازار خریداری کرد. آئودی جدیدا ویدیویی بسیار زیبا از گران‌ترین نسخه R8؛ مدل Plus که به قطعات ارتقای Performance Parts که به‌صورت آپشن برای این خودرو قابل سفارش هستند، منتشر کرده است. این ویدیو کلیپ را در انتهای مطلب قابل مشاهده است.

Audi R8 V10 Plus with Performance Parts

آئودی R8 پلاس مورد نظر به رنگ خاکستری متالیک با نام سوزوکی است. این مدل ساخت سال ۲۰۱۷ و کیت آیرودینامیکی آپشن آن می‌تواند در سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت، ۲۵۰ کیلوگرم نیروی رو به پایین (Downforce) تولید کند. این میزان نیروی رو به پایین در مقایسه با مدل‌هایی که فاقد این کیت آیرودینامیکی هستند ۱۰۰ کیلوگرم بیشتر است.

Audi R8 V10 Plus with Performance Parts

از آنجایی که بیشتر بخش‌های این کیت آیرودینامیکی از فیبر کربن ساخته شده‌اند نصب آن تاثیر منفی روی افزایش وزن خودرو ندارد. کاهش وزن در مدل Performance تنها محدود به کیت بدنه نیست و رینگ‌های ۲۰ اینچی سیاه رنگ نیز ۸ کیلوگرم وزن کم‌تری در مقایسه با رینگ‌های آلومینیومی استاندارد R8 دارند. در انتهای فهرست تجهیزات آئودی R8 Performance نیز به سیستم اگزوز تیتانیومی ساخت Akrapovic می‌رسیم که تاثیر جزیی در افزایش قدرت پیشرانه‌ی ۵.۵ لیتری V10 دارد.

Audi R8 V10 Plus with Performance Parts

در خصوص توانایی‌های حرکتی آئودی R8 Performance باید به توانایی این خودرو در ثبت شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۲.۸۲ ثانیه‌ای و توانایی رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۹.۶۶ ثانیه اشاره کرد.

Audi R8 V10 Plus with Performance Parts

مدل جدید R8 به‌زودی وارد بازار خواهد شد و انتظار می‌رود که در دهه‌ی آینده نیز بتواند جایگاه خود را به‌عنوان سریع‌ترین محصول آئودی حفظ کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات