اتودسک استارتاپ PlanGrid را خرید

چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
اتودسک که با نرم‌افزار کاربردی اتوکد شناخته شده است استارتاپ PlanGrid را به منظور افزایش بهره‌وری در سایت‌های ساخت‌وساز خریداری کرد.
تبلیغات

Autodesk یک شرکت نرم‌افزاری ۲۷ میلیارد دلاری است که همه‌ی ما آن را با نرم‌افزار معروف طراحی AutoCAD یا اتوکد می‌شناسیم؛ این شرکت به تازگی استارتاپ PlanGrid را به مبلغ ۸۷۵ میلیون دلار خریداری کرده است. انتظار می‌رود این معامله در سه ماهه‌ی چهارم سال مالی ۲۰۱۹ اتودسک که در تاریخ ۳۱ ژانویه به پایان می‌رسد، بسته شود.

استارتاپ PlanGrid در سال ۲۰۱۱ بنیان‌گذاری شد و مورد حمایت مالی دو شرکت گوگل و Sequoia قرار گرفت. این استارتاپ تا به حال ۶۹ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است و ارزش آن در سرمایه‌گذاری سری B که در سال ۲۰۱۵ برگزار شد به ۴۱۹ میلیون دلار رسیده است. PlanGrid نرم‌افزاری موبایل فرست است (نرم‌افزاری که ابتدا برای موبایل طراحی شده) که اجازه می‌دهد اعضای تیم چه از دفتر کار و چه از سایت‌های ساخت‌وساز امکان به‌روزرسانی پروژه و گزارش‌ها را داشته باشند.

plangrid

اتودسک در بیانیه‌ای اعلام کرده قصد دارد نرم‌افزار PlanGrid را با نرم‌افزارهای Autodesk Revit و پلت‌فرم مدیریت ساخت‌وساز Autodesk BIM 360 ترکیب کند. تریسی یانگ، بنیان‌گذار و مدیرعامل استارتاپ PlanGrid گفته است:

ما در PlanGrid تمام تمرکز خود را روی این موضوع گذاشته‌ایم که بهره‌وری کارگران ساختمانی را تا جای ممکن افزایش دهیم. یکی از اولین گام‌های افزایش بهره‌وری در ساخت‌وساز، استفاده از جریان کار دیجیتال همراه با داده‌های متمرکز است. PlanGrid نرم‌افزاری‌های ساده‌ و کاربردی مشارکت می‌سازد؛ درحالی‌که Autodesk روی اتصال طراحی و ساخت‌وساز تمرکز کرده است. ما با همکاری یکدیگر می‌توانیم بهره‌وری و پیش‌بینی‌پذیری بیشتری در سایت‌های ساخت‌وساز داشته باشیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات