گلکسی نوت 10 سامسونگ با نمایشگر ۶.۶۶ اینچی 4K معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
یک منبع بی‌نام کره‌ای اعلام کرده است که گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ با نمایشگر بزرگ ۶.۶ اینچی و رزولوشن 4K در سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

زمانی‌که گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی HD2 در سال ۲۰۰۹ میلادی با نمایشگر ۴.۳ اینچی معرفی شد، بسیاری از کاربران اعتقاد داشتند که دیگر محال است گوشی هوشمندی با ابعادی بزرگ‌تر به بازار عرضه شود. 

اما دیدیم که چند سال بعد، سامسونگ با معرفی گوشی هوشمند گلکسی نوت، مرز ابعاد نمایشگر ۵ اینچ را رد کرد و دستگاهی با نمایشگر ۵.۳ اینچی به بازار عرضه کرد. گلکسی نوت ۹ سامسونگ با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، نمایشگر ۶.۴ اینچی و قلم مجهز به بلوتوث معرفی شد. اپل نیز  آیفون XS مکس را با نمایشگر ۶.۵ اینچی معرفی و به بازار عرضه کرد. اگر گزارش‌های منتشرشده از سوی منبع کره‌ای صحت داشته باشد، انتظار می‌رود سال آینده‌ی میلادی شاهد عرضه‌ی گوشی‌های هوشمندی با نمایشگر بزرگ‌تر در بازار باشیم.

گلکسی نوت 9 سامسونگ / Samsung Galaxy Note 9

براساس اطلاعات منتشرشده از سوی یکی از منابع کره‌ای که نام خود را اعلام نکرده است، انتظار می‌رود گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ با نمایشگر ۶.۶ اینچی و رزولوشن 4K معرفی شود. پیش‌تر گفته شده بود که داوینچی، کدنام احتمالی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ است. همچنین نسخه‌ی مخصوص بازار آمریکا از تراشه‌‌ی اسنپدراگون ۸۱۵۰ کوالکام بهره خواهد برد. پیش‌تر گفته شده بود که اسنپدراگون ۸۱۵۰ کوالکام؛ نام تراشه جانشین اسنپدراگون ۸۴۵ است. انتظار می‌رود که گلکسی نوت ۱۰ از اتصال به شبکه‌ی 5G پشتیبانی کند و به‌همراه ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی به بازار عرضه شود. باتوجه به اینکه سامسونگ گوشی هوشمند سری گلکسی نوت خود را در فصل سوم سال معرفی می‌کند، انتظار می‌رود که گلکسی نوت ۱۰ نیز در اواسط سال آینده‌ی میلادی در دسترس کاربران قرار گیرد. 

با وجودی که گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۶۶ اینچی، ابعاد بزرگی دارد، اما این نمایشگر بزرگ‌ترین صفحه نمایشی نخواهد بود که از سوی سامسونگ در سال آینده‌ی میلادی معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود گوشی هوشمند تاشدنی گلکسی F نیز درحالت بازشده، نمایشگری ۷.۳ اینچی داشته باشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات