داوینچی، کدنام احتمالی گلکسی نوت 10 سامسونگ

سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس شایعات اخیر، احتمالا سامسونگ برای گوشی گلکسی نوت ۱۰ از کدنام Da Vinci استفاده خواهد کرد.
تبلیغات

درحالی‌که کمتر از یک‌ماه از عرضه‌ی رسمی گلکسی نوت ۹ به‌بازار می‌گذرد، شایعات مربوط‌به مدل جدید گوشی‌های سری نوت سامسونگ از همین حالا آغاز شده‌اند. همیشه کدنام گوشی‌ها نخستین اطلاعات لورفته از آن‌ها هستند و این موضوع در مورد سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ نیز صدق می‌کند. 

طبق شایعه‌ی منتشرشده از سوی Ice Universe، سامسونگ قصد دارد برای گوشی نوت ۱۰ از کدنام «دا وینچی» استفاده کند. کره‌ای‌ها احتمالا این کدنام را بی‌دلیل انتخاب نکرده‌اند. لئوناردو دا وینچی، نقاش پرآوازه‌ی ایتالیایی دوره‌ی رنسانس، فردی با استعدادهای متعدد بود و در زمینه‌های مختلفی نظیر مجسمه‌سازی، معماری، زمین‌شناسی، گیاه‌شناسی و... تخصص داشت؛ احتمالا سامسونگ می‌خواهد با انتخاب کدنام داوینچی برای نوت ۱۰، نشان دهد که این گوشی و به‌طور کلی تمامی محصولات سری نوت، دستگاه‌هایی هستند که به‌خوبی از عهده‌ی انجام کارهای مختلف برمی‌آیند. 

مقاله‌های مرتبط:

موضوع یادشده بسیار محتمل است؛ به‌خصوص باتوجه‌به ویژگی‌هایی که گلکسی نوت ۹ (با کدنام Crown به‌معنی تاج پادشاهی) در اختیار کاربر قرار می‌داد. البته احتمال دیگری هم وجود دارد؛ برای مثال، این کدنام ممکن است به تغییرات اساسی در نحوه‌ی طراحی Samsung Galaxy Note 10 (و حتی گلکسی اس ۱۰) نسبت به نسل قبل، اشاره داشته باشد؛ در اصل خیلی‌ها اعتقاد دارند که نوت ۱۰ قرار است به گل سرسبد گوشی‌های سامسونگ تبدیل شود؛ یعنی همان اتفاقی که در مورد تابلوی مشهور مونا لیزا (اثر داوینچی) رخ داده بود.

هنوز نزدیک به یک سال تا معرفی و عرضه‌ی رسمی نوت ۱۰ سامسونگ فاصله داریم و اینکه داوینچی، کدنام این گوشی باشد یا نه، به‌مرور زمان مشخص خواهد شد. اکثر گزارشاتی که در مورد کدنام گوشی‌های سامسونگ به‌بیرون درز می‌کنند، از سوی رسانه‌های کره‌ای منتشر می‌شوند و این احتمال وجود دارد که به‌زودی یکی از همین رسانه‌ها، به این موضوع دامن بزند.

دیدگاه شما در این زمینه چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات