Aquos R2 Compact؛ گوشی شارپ با دو بریدگی نمایشگر

جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ژاپنی شارپ از گوشی‌ هوشمند جدیدی رونمایی کرده که صفحه‌نمایش آن دو بریدگی مجزا دارد.
تبلیغات

اگر از وجود بریدگی روی صفحه‌نمایش گوشی‌های جدید متنفرید، بهتر است از خواندن این خبر صرف‌نظر کنید! اخیرا شرکت شارپ از گوشی‌ هوشمند Aquos R2 Compact با صفحه‌نمایشی ۵.۲ اینچی با دو بریدگی رونمایی کرده است. یکی از این بریدگی‌ها برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دیگری برای حسگر اثرانگشت این دستگاه است. طراحی این گوشی امکان بهره‌مندی حداکثری از بدنه‌ی نسبتاً کوچک آن را فراهم می‌کند، ولی اگر از درج قطعات مختلف روی صفحه‌ی گوشی خوشتان نیاید، این دستگاه حسابی شما را ناامید می‌کند. بدتر از آن این‌که، بریدگی‌های به کار رفته در صفحه‌ی Aquos R2 Compact حتی با یکدیگر قرینه هم نیستند.

Aquos R2 Compact
مقاله‌های مرتبط:

    اما شاید با نگاه کردن به مشخصات این دستگاه، اندوه شما اندکی تسلی پیدا کند. آکواس آر۲ کامپکت را می‌توان دستگاهی با ویژگی‌های قابل‌قبول در سری میان‌رده‌ها به حساب آورد. این گوشی از صفحه‌‌نمایش IGZO با رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ و با فرکانس ۱۲۰ هرتز بهره‌ می‌برد. قلب تپنده‌ی این گوشی پردازنه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ همراه با ۴ گیگابایت رم است. شارپ همچنین برای محصول جدید خود یک دوربین ۲۲.۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزایش از طریق حافظه میکرو SD در نظر گرفته است. شاید باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن، چندان قوی به نظر نرسد، ولی باید توجه داشت که نمایشگر این گوشی هم نسبتا کوچک است.

    احتمال می‌رود R2 Compact از اواسط دی ماه (ژانویه ۲۰۱۹) در کشور ژاپن عرضه شود، هرچند قیمت آن هنوز مشخص نیست. از آن‌جایی که شارپ معمولاً محصولاتش را فقط در کشور خود عرضه می‌کند، بعید به نظر می‌رسد این دستگاه به کشور‌های دیگر وارد شود. البته اگر شما از ایده‌ی وجود دو بریدگی در صفحه استقبال نمی‌کنید و نمی‌خواهید سایر شرکت‌ها نیز دست به این کار بزنند، این اتفاق چندان هم بد به نظر نمی‌رسد!

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات