سامسونگ یک میلیون گوشی انعطاف‌پذیر در نیمه اول ۲۰۱۹ عرضه می‌کند

یک‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گفته‌های مدیر بخش موبایل سامسونگ، این شرکت یک میلیون گوشی انعطاف‌پذیر را در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

سامسونگ، هفته گذشته در کنفرانس توسعه‌دهندگان، پیش‌نمایشی از صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر خود به نام اینفینیتی فلکس را به مخاطبان عرضه کرد. البته دستگاهی که از این نمایشگر استفاده می‌کند، به‌طور کامل معرفی نشد. مشخصات و ویژگی‌های اصلی این صفحه‌ی نمایش جدید، در این کنفرانس ارائه گردید.رزولوشن این نمایشگر ۱۵۳۶ در ۲۱۵۲ پیکسل و ویژگی جذاب دیگر آن قابلیت اجرای همزمان سه اپلیکیشن روی یک نمایشگر است.

نمایشگر انحناپذیر / Foldable display

پیش از این، Samsung صحبتی از عرضه‌ی این نمایشگر نکرده بود. در حاشیه‌ی این کنفرانس، دی‌جی کو، رئیس بخش تلفن همراه سامسونگ، به خبرنگاران گفت که اولین عرضه‌ی این موبایل‌های انعطاف‌پذیر به تعداد یک میلیون و در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ خواهد بود. سامسونگ معتقد است پس از آنکه موانع و مشکلات اصلی این نوع نمایشگرها مانند خطوطی که در هنگام تا کردن صفحه نمایان می‌شوند، برطرف شود، این محصول به‌صورت تجاری آماده‌ی گسترش و عرضه می‌شود.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این گوشی هوشمند و حتی نامی برای آن به‌صورت قطعی تعیین نشده است. اما گفته‌های دی جی کو این اطمینان را به ما می‌دهد که طرفداران این محصول، قطعا سال آینده شاهد عرضه‌ی اولین گوشی انعطاف‌پذیر از غول فناوری کره‌ی جنوبی خواهند بود. همچنین سامسونگ اعلام کرده در صورتی که بازار واکنش مثبتی به این محصول نشان دهد،‌ تعداد بیشتری از این موبایل را عرضه خواهد کرد.

نکته‌ی جالب توجه دیگری که کو اشاراتی به آن داشت، این بود که وی دو ماه پیش با ساندرا پیچای، مدیرعامل گوگل، ملاقاتی داشته و این دو شرکت تیم مشترکی برای طراحی رابط کاربری این موبایل تشکیل داده‌اند. پس از اولین عرضه‌ی این سری از گوشی‌ها، سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه‌ی سالیانه‌ی این سری مانند سری‌های galaxy note و galaxy s خواهد داشت. قابل ذکر است که این عرضه‌ی اولیه در آمریکا و کره‌ی جنوبی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات