ویدئوی تبلیغاتی مرسدس AMG GT سدان با حضور لوئیس همیلتون

شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
در جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی مرسدس AMG، لوئیس همیلتون راننده‌ی فرمول یک مرسدس‌بنز، پشت فرمان سدان لوکس و قدرتمند AMG GT قرار می‌گیرد.
تبلیغات

لوئیس همیلتون در کمپین‌های تبلیغاتی مرسدس بنز بارها ظاهر شده و تقریباً ستاره همیشگی ویدئوهای این شرکت است، اما حضورش در آخرین فیلم تبلیغاتی مرسدس AMG کاملاً متفاوت بود. او که به‌دلیل رانندگی بی‌نظیرش در رقابت‌های فرمول یک مشهور است، چندی پیش با یک دستگاه مرسدس AMG GT سدان رانندگی کرد و قابلیت‌های ستاره جدید اشتوتگارت را بر همگان آشکار کرد. محصول جدید کارخانه آفلترباخ، از نظر طراحی در کلاس خودروهای کوپه سدان قرار می‌گیرد.

Mercedes Benz AMG GT 4 Door Sedan

همان‌طور که در ویدئو مشاهده می‌کنید، لوئیس همیلتون با خودروهایی نظیر مرسدس AMG GT3 و GT4 به رقابت می‌پردازد؛ همچنین AMG GT R و AMG GT S نیز در این ویدئوی تبلیغاتی جذاب مشاهده می‌شوند. تنها با مشاهده ویدئو می‌توان متوجه شد که همیلتون تا چه حد از رانندگی با نسخه سدان GT به وجد آمده است؛ البته باید گفت که لذت رانندگی با این خودرو چندان ارزان تمام نمی‌شود.

Mercedes-Benz AMG GT Sedan

قیمت پایه مرسدس AMG GT 63 سدان از ۱۷۵ هزار دلار شروع می‌شود و در نسخه S به ۱۹۵ هزار دلار می‌رسد. علاوه‌بر این، برای خرید مدل Edition 1 با قیمتی حدود ۲۱۶ هزار دلار ،باید ۱۲ ماه انتظار کشید. البته شرکت آلمانی تنها سفارش‌های داخلی را می‌پذیرد؛ بنابراین متقاضیان از کشورهای مختلف فعلاً باید صبر پیشه کنند.

مقامات مرسدس AMG با افتخار اعلام می‌کنند که محصول جدید، ویژگی‌هایی نظیر طراحی منحصربه‌فرد، راحتی بالا و مهندسی بی‌نظیری به‌همراه دارد. سدان AMG GT می‌تواند رانندگی نرم و آرامی را عرضه کند؛ هرچند که در پیست به جانوری وحشی تبدیل می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات