گوگل از شارژر بی سیم پیکسل استند با قابلیت‌های جدید رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
گوگل دقایقی پیش در جریان مراسم رونمایی از پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال از شارژر بی‌سیم پیکسل استند رونمایی کرد.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه‌شده توسط گوگل با استفاده از پیکسل استند می‌توان پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال را در دو حالت عمودی و افقی شارژ کرد. پیکسل استند از وجود یک درگاه USB از نوع C بهره می‌برد. از جمله‌ی ویژگی‌های این استند شارژر ۷۹ دلاری باید به شارژ سریع اشاره کرد. تمام گوشی‌های هوشمند مبتنی بر فناوری شارژ بی‌سیم Qi را می‌توان با استفاه از این پیکسل استند شارژ کرد.

از جمله‌ی ویژگی‌های شارژر پیکسل باید به اعمال تغییرات در گوشی در حالت‌های مختلف اشاره کرد. برای مثال زمانی که پیکسل ۳ یا پیکسل ۳ ایکس ال شب هنگام برای شارژ روی این استند قرار گیرد، استند به‌صورت خودکار گوشی را به حالت Do Not Disturb می‌برد. همچنین پیکسل ۳ در صورت قرار گرفتن روی پیکسل استند در ساعات ابتدایی روز، اطلاعات مربوط به آب‌وهوا، وضعیت ترافیک و سایر اطلاعات مورد نیاز در ساعات ابتدایی روز را به‌صورت خودکار در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

همچنین در صورتی که همزمان با پخش موسیقی، گوشی رو داک شارژ قرار گیرد، تصاویری هماهنگ با موسیقی در حال پخش برای کاربر به نمایش گذاشته خواهد شد. با توجه به همگام بودن گوگل اسیستنت با پیکسل استند، امکان فراخوانی این دستیار در حالت شارژ با استفاده از دستور Hey Google وجود دارد. گوشی پیکسل ۳ روی پیکسل استند از قابلیت‌هایی شبیه به گوگل هوم‌هاب بهره می‌برد؛ برای مثال این گوشی با اتصال به سنسور Hello‌ متعلق به نست می‌تواند در هنگام به صدا درآمدن زنگ در، تصویری از جلوی در در اختیار کاربر قرار دهد.

پیکسل استند با قیمت ۷۹ دلاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات