میز تحریر پورشه، رونمایی شد

سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
میزتحریر سفارشی پورشه از ترکیب چوب گردو و پنل‌های بدنه‌ی پورشه 911 ساخته شده است. این میز ، با قیمت ۲۰ تا ۳۰ هزار دلار حراج خواهد شد.
تبلیغات

هفتاد سال از تولید اولین خودروی اسپرت پورشه می‌گذرد؛ مقامات این برند آلمانی به مناسبت سالگرد ۷۰ سالگی، برنامه‌های مختلفی، از جمله معرفی مدل‌های مفهومی ویژه و مسابقه‌‌ای تدارک دیده‌اند.

دو هفته‌ی دیگر، حراج بزرگ ۷۰ سالگی خودروهای اسپرت پورشه برگزار می‌شود؛ در این حراجی که شرکت آر ام ساتبیز (RM Sotheby’s) آن را اجرا خواهد کرد، انواع نمونه‌های کلاسیک و باارزش پورشه خرید و فروش خواهند شد. اما در کنار خودروها، وسایل دیگر ی هم، وجود دارند.

Porsche Writing Desk

یکی از این محصولات جالب، میزتحریر ویژه‌ی پورشه خواهد بود که بخشی از آن توسط پنل‌های بدنه‌ی مدل 911 ساخته شده است. شرکت فرانسوی  3GJB 17 که در ساخت انواع وسایل منزل با قطعات مختلف خودرو فعالیت می‌کند، میزتحریر جالب پورشه را طراحی کرده است. در این میز، پنل بخش عقب، جلو و سقف پورشه 911 با چوب ترکیب شده است و به‌عنوان درپوش میز، استفاده می‌شود.

Porsche Writing Desk
Porsche Writing Desk
Porsche Writing Desk
Porsche Writing Desk
Porsche Writing Desk

پنل‌های 911 به‌رنگ نقره‌ای قطبی در کنار چوب درخت گردو آمریکایی قرار گرفته‌اند؛ میزتحریر پورشه، فضای باز مرکزی نوشتن و دو محفظه‌ی کشویی جانبی دارد. احتمالاً میزتحریر پورشه برای همه‌ی افراد جذاب نباشد، اما طراحی آن برای عاشقان این خودروساز آلمانی، بهترین خواهد بود.

قیمت این میز در حراجی، ۲۰ تا ۳۰ هزار دلار پیش‌بینی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات