نوکیا از ایرباد و ایرفون جدید خود رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا در جریان رویداد معرفی نوکیا ۷.۱ از ایرباد True Wireless و ایرفون Pro Wireless رونمایی کرد.
تبلیغات

امروز شرکت فنلاندی نوکیا رویدادی را در شهر لندن برگزار کرد که در خلال آن از گوشی نوکیا ۷.۱ و ایرباد و ایرفون اختصاصی خود با نام‌های True Wireless و Pro Wireless رونمایی کرد.

به‌ دلیل وزن ۵ گرمی ایرباد True Wireless، کاربران به قابلیت حمل‌پذیری بسیار بالایی دست پیدا می‌کنند. طبق گفته‌ی نوکیا، ایرباد این شرکت در مقابل عرق و چربی مقاوم است؛ بنابراین خریداران این محصول می‌توانند از آن در هر شرایطی استفاده کنند. درست به‌مانند دیگر ایربادها، این محصول نیز به‌همراه محفظه‌ای عرضه می‌شود که شارژِ آن نیز از همان طریق صورت می‌پذیرد. مسئولان نوکیا ادعا می‌کنند که این ایربادها تا ۱۶ ساعت قادر به شارژدهی برای پخش بی‌وقفه موسیقی هستند.

Nokia Wireless Earbuds

ایرباد True Wireless

در کنار ایرباد True Wireless، نوکیا از ایرفون Pro Wireless نیز رونمایی کرد که از ساختار مغناطیسی بهره می‌برد؛ بنابراین در مواقعی که از این ایرفون استفاده نمی‌کنید، به‌راحتی می‌توانید دو گوشی آن را از طریق مغناطیس به یکدیگر متصل کنید. استفاده از این سازوکار باعث می‌شود تا علاوه بر کاهش احتمال گم‌ شدن ایرفون، دستگاه نیز خاموش شود تا باتری بدون دلیل مورد استفاده قرار نگیرد. سخن از باتری به میان آمد، خوب است بدانید که ایرفون‌های جدید فنلاندی‌ها تا ۱۰ ساعت شارژدهی انجام می‌دهند.

Nokia Wireless Earphones

ایرفون پرو وایرلس

این دو هدفون بلوتوثی در کنار نوکیا ۷.۱ معرفی شدند و علاقه‌مندان می‌توانند از فردا اقدام به پیش‌سفارش آن کنند. قیمت ایرباد True Wireless در بازار اروپا ۱۳۰ یورو خواهد بود؛ در حالی که ایرفون پرو وایرلس ۷۰ یورو قیمت‌گذاری شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات