تفاهم‌نامه ایجاد و توسعه کسب‌وکارهای فناورانه در پارک دانشگاه تهران

جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، بنیاد حامیان دانشگاه تهران و بنیاد نیکوکاری جمیلی طی تفاهم‌نامه‌ای برای کمک به رشد و توسعه‌ی کسب‌وکارهای فناور متعهد شدند.
تبلیغات

به گزارش ایسنا، تفاهم‌نامه‌ای میان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، بنیاد حامیان دانشگاه تهران و بنیاد نیکوکاری جمیلی در محل بنیاد جمیلی امضا شده است. هدف از این تفاهم‌نامه ارائه‌ی خدمات عمومی و تخصصی با ارزش افزوده‌ی بالا و تأمین اعتبار برای تولید نمونه محصول و راهبری هسته‌های فناور است که به ایجاد و توسعه‌ی کسب‌وکارهای فناور کمک می‌کند.

این تفاهم‌نامه زمینه‌های همکاری متفاوتی دارد که می‌توان به اجرای مشترک برنامه‌ها و رویدادهای کارآفرینی و فناوری، حمایت از صاحبان ایده و ایجاد کسب‌وکارهای جدید به طور مشترک، تأمین تمامی هزینه‌های مرتبط با برگزاری استارتاپ ویکند جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان توسط بنیاد جمیلی، تأمین اعتبار تولید نمونه اولیه‌ی محصول برای ایده‌های پذیرفته شده در رویدادها توسط بنیاد حامیان و بنیاد جمیلی و درنهایت ارائه‌ی خدمات زیر ساختی و راهبری هسته‌های پذیرفته شده توسط پارک فناوری دانشگاه تهران اشاره کرد.

اعتبار این تفاهم‌نامه سه ساله بوده و با موافقت هریک از طرفین قابل تمدید است. طرفین تفاهم‌نامه همچنین در ارائه‌ی مشاوره و خدمات در حوزه‌ی داوری و انتخاب هسته‌های فناور توسط پارک، کمک به تأمین منابع مالی برای ایجاد Co-Working Spaces یا فضاهای کاری مشترک، حمایت مالی و راهبری تیم‌ها و هسته‌ها توسط بنیاد حامیان و بنیاد جمیلی و همچنین فراهم کردن زمینه‌ی لازم برای جذب سرمایه در مراحل رشد و توسعه به صورت مشترک متعهد شدند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات