صرافی دیجیتال Coinbase هشت میلیارد دلار ارزش‌گذاری شد

چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
کوین‌بیس در حالی نظر مثبت سرمایه‌گذاران را با خود همراه کرده که روند نزولی معاملات سایر صرافی‌های دیجیتال، همچنان ادامه دارد.
تبلیغات

ارزش صرافی دیجیتال Coinbase پس از یک دور فوق‌العاده‌ی جذب سرمایه‌ی، به هشت میلیارد دلار رسید. کوین‌بیس اعلام کرد که تایگر گلوبال منیجمنت (Tiger Global Management)، بزرگ‌ترین حامی این شرکت در آخرین دور جذب سرمایه بوده و ۳۰۰ میلیون دلار را باهدف «شتاب بخشیدن به روند پذیرش ارزهای رمزنگاری‌شده و دارایی‌های دیجیتال» روی این استارتاپ سرمایه‌گذاری کرده است.

سایر سرمایه‌گذارانی که در این دور تأمین مالی شرکت داشتند، عبارت‌اند از: Y Combinator Continuity، ولینگتون منیجمنت، پلی چین، اندریسن هوروویتز. ارزش‌گذاری هشت میلیارد دلاری کوین‌بیس به این معنی است که این شرکت، در حال حاضر به‌طور عمومی بالاتر از اسلک ۷.۱ میلیارد دلاری و اینستاکارت ۷.۶ میلیارد دلاری قرار دارد. شایعات مرتبط با ارزش‌گذاری جدید کوین‌بیس، پیش‌ازاین در اوایل ماه اکتبر توسط وب‌سایت خبری فناوری Recode منتشرشده بود.  

درحالی‌که بازارهای بزرگ‌تر بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال، از دسامبر گذشته در مقیاس بسیار بالایی آسیب‌دیده‌اند، رشد کوین‌بیس همچنان ادامه داشته، که البته بخشی از این رشد به لطف پشتیبانی سرمایه‌گذاران خطرپذیر مشهور سیلیکون ولی صورت گرفته است.

دسامبر سال ۲۰۱۷، کوین‌بیس پس از جذب سرمایه‌گذارانی نظیر آی وی پی، اسپارک کپیتال، گریلاک پارتنرز و باتری ونچرز؛ ۱.۶ میلیارد ارزش‌گذاری شده بود.

ماه فوریه‌ی سال جاری، دن رومرو معاون ارشد کوین‌بیس به بیزینس اینسایدر گفته بود که این صرافی می‌خواهد به گوگل دارایی‌های رمزنگاری‌شده تبدیل شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات