شورولت بلیزر با تیونینگ برادران رینگ، رونمایی شد

چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
محصول جدید Ringbrothers مدل سفارشی از شورولت بلیزر با نام K5 Seaker، در نمایشگاه سما ۲۰۱۸ معرفی شد.
تبلیغات

شرکت تیونینگ برادران رینگ (Ringbrothers) توسط دو برادر با نام‌های جیم و مایک رینگ تأسیس شده است؛ برادران رینگ در سما ۲۰۱۸ با یک آفرودر کلاسیک حضور پیدا کرده‌اند. دست پخت جدید این دو برادر با نام K5 Seaker، شورولت بلیزر مدل ۱۹۷۱ ارتقا یافته است. شورولت بلیزر Seaker K5 اولین خودروی چهارچرخ محرکی است که توسط Ringbrothers تیونینگ شده، با این وجود نتیجه ی نهایی کار بسیار خوب از آب درآمده است.

Ringbrothers در ساخت این مدل به جزئیات اهمیت زیادی داده است و بخش‌هایی مثل کف خودرو، پنل‌های جانی بدنه، ورودی هوا، کاور روی پیشرانه و جلوپنجره را از نوع طراحی کرده اند. رینگ‌های جدید ۱۷ اینچ این مدل ظاهری کلاسیک دارند که درکنار تایرهای BF Goodrich قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، کیت افزایش تا ۲.۵ سانتی‌متر ارتفاع هم در این بلیزر خاص، استفاده شده است.

بلیزر

در  کابین طرح کلاسیکی با نگاهی مدرن کار شده است؛ این داشبورد با یک روکش چرمی قهوه‌ای رنگ پوشیده شده است که در سایر قسمت‌ها مثل  تودوزی‌ها و دستگیره‌ی درها نیز می‌توان این روکش را مشاهده کرد.

شورولت بلیزر همیشه به قدرت بالا شهرت داشته است؛ این دو برادرنیز به شهرت بلیزر وفادار مانده‌اند. پیشرانه‌ی استاندارد جنرال موتورز با کد LS3، در کنار سیستم سوخت رسانی Holly و سیستم اگزوز اسپرت Flowmaster تا ۴۳۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. جعبه‌دنده‌ی مورد استفاده در شورولت بلیزر از نوع چهار دنده‌ی خودکار است که نیرو را به هر چهارچرخ انتقال می‌دهد. شورولت بلیزر Ringbrothers آنقدر نکات ریز و درشت دارد که می‌توان مطالب بسیاری راجع به آن نوشت، اما برای درک بهتر جزئیات این خودرو، بهترین راه دیدن گالری تصاویر آن است.

بلیزر
بلیزر
بلیزر
بلیزر
بلیزر
بلیزر
بلیزر
بلیزر
بلیزر
بلیزر
بلیزر
بلیزر
بلیزر
بلیزر
بلیزر
بلیزر
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات