نگاه نزدیک ویدیویی به مک مینی 2018 اپل

چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
مک مینی ۲۰۱۸ اپل شب گذشته پس از مدت‌ها انتظار معرفی شد و در مطلب پیش‌رو، نگاهی نزدیک به این دستگاه خواهیم انداخت.
تبلیغات

پس از وقفه‌ای چهارساله، بالاخره مدل جدید مک مینی توسط اپل معرفی شد؛ دستگاهی که قدرت سخت‌افزاری بسیار بالایی دارد و از پس انجام کارهای زیادی بر می‌آید. گرچه این دستگاه از حیث طراحی شباهت زیادی با مدل سال ۲۰۱۲ دارد، اما از نظر سخت‌افزاری بهبودهای قابل‌توجهی به خود دیده است.

اپل طراحی ظاهری مربعی‌شکل مک مینی با گوشه‌های گرد را در مدل جدید نیز حفظ کرده است و در قسمت پشتی آن شاهد بهره‌مندی از چندین درگاه هستیم. مک مینی همواره دستگاهی مخاطب‌پسند بوده و اپل نشان داده که برای بازخوردهای به‌دست‌رسیده از سوی کاربرانش، احترام قائل بوده است. Mac Mini 2018 از دو اسلات رم SO-DIMM قابل‌ارتقاء توسط کاربر بهره می‌برد و طراحی مسطح بدنه، آن را به انتخابی جذاب مبدل کرده است.

در قسمت پشتی مک مینی ۲۰۱۸ اپل شاهد چندین درگاه تاندربولت ۳، HDMI ،UBS-A، خروجی صدا و یک درگاه Gigabit Ethernet هستیم. بدنه‌ی خاکستری‌رنگ این دستگاه، از جنس آلومینیوم بازیافتی، واقعا جلوه‌ی زیبایی دارد و تا حد زیادی به دیگر محصولات آلومینیومی اپل شبیه است.

در کنار این موارد، نسل جدید مک مینی قرار است در چند مدل با پردازنده‌های نسل هشتمی ۶ هسته‌ای و چهار هسته‌ای عرضه شود. حافظه‌ی گرافیکی مک مینی ۲۰۱۸، عملکردی تا ۶۰ درصد بهتر از نسل قبل دارد و این دستگاه به تراشه‌ی امنیتی جدید تی ۲ تجهیز شده است. مدل پایه‌ی مک مینی جدید با ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پردازنده‌ی ۳.۶ گیگاهرتز Core i3 اینتل، با قیمت ۷۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

در ادامه می‌توانید نگاه نزدیک ویدیویی به مک مینی جدید Apple را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات