بازی NBA 2K روی آیپد‌ پرو ۲۰۱۸ گرافیک کنسولی را ارائه می‌دهد

سه‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
طبق ادعای شرکت بازی‌سازی 2K، عنوان بسکتبال آن‌ها با نام NBA 2K گرافیک کنسولی را روی آیپد پرو‌های ۲۰۱۸ ارائه می‌کند.
تبلیغات

طبق گفته‌ی توسعه‌دهندگان بازی NBA 2K، آن‌ها قصد دارند در آینده‌ی نزدیک نسخه‌ای از بازی بسکتبال خود را برای آیپد پرو‌های جدید در دسترس قرار دهند که کیفیت گرافیکی نزدیک به کنسول‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هر دو تبلت آیپد پرو ۱۱ و آیپد پرو ۱۲.۹ سال ۲۰۱۸ به تراشه‌ی قدرتمند A12X مجهز شده‌اند.

به‌لطف استفاده از پردازنده‌ی فوق‌العاده پرقدرت A12X در آیپد‌های جدید، تبلت‌های تازه‌وارد اپل قادر هستند تا بیش از ۶ میلیون پیکسل را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه رندر بگیرد. در دمویی که این شرکت روی استیج به نمایش گذاشت، کیفیت بصری فوق‌العاده بالای این بازی کاملاً مشهود و ملموس بود. در حالی که پیش‌تر نسخه‌های مختلفی از این بازی برای سیستم‌‌های عامل موبایل منتشر شده بود؛ اما نسخه‌ی جدید به‌طرز چشمگیری از حیث کیفیت بصری، شانه‌به‌شانه‌ی کنسول‌های بازی حرکت می‌کند.

آیپد پرو 2018 / NBA 2K

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، اهالی کوپرتینو از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای A12X برای آیپد‌های جدید خود استفاده کرده‌اند. در نسل جدید این تراشه، عملکرد پردازشی ۹۰ درصد بهبود یافته است؛ همچنین در موارد گرافیکی، قدرت پردازشی این تراشه تا ۲ برابر افزایش را به‌خود دیده است. طبق گفته‌ی اپل، این بهبودها، آیپد پرو ۲۰۱۸ را همرده با کنسول بازی ایکس‌باکس وان اس قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیپدهای جدید اپل از مقاله‌ معرفی آیپدهای ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی سال ۲۰۱۸ استفاده کنید.

قرار است نسخه‌ی جدید NBA 2K19 همزمان با عرضه‌ی آیپد پرو ۲۰۱۸ در تاریخ ۱۶ آبان، در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات