قیمت و زمان عرضه‌ی آیپد پرو 2018 مشخص شد

سه‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل از دو مدل جدید آیپد پرو ۲۰۱۸ با طراحی جدید در جریان رویداد خود رونمایی کرد که قیمت متفاوتی نسبت به نسل‌های پیشین دارند.
تبلیغات

امروز اپل از دو مدل جدید آیپد پرو ۲۰۱۸ رونمایی کرد که همانند آیفون ۱۰، از طراحی تمام‌صفحه و حاشیه‌های اندک صفحه‌نمایش بهره می‌برند. این دو دستگاه که لقب پرو را با خود به یدک می‌کشند، در دو نسخه‌ی ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی عرضه می‌شوند؛ هر دو مدل، از جدیدترین نسل تراشه‌ی اپل با نام A12X استفاده می‌کنند که توان پردازشی بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مدلِ پایه‌ی آیپد پرو ۲۰۱۸ که در اندازه‌ی ۱۱ اینچ در نظر گرفته شده، با قیمت ۷۹۹ دلار به‌فروش خواهد رسید که آن را در زمره‌ی گران‌ترین آیپد‌های تاریخ این شرکت قرار می‌دهد. علاقه‌مندان به این دستگاه می‌توانند از امروز اقدام به پیش‌سفارش آن در ایالات‌ متحده کنند؛ با این حال، عرضه‌ی آن در فروشگاه‌ها از ۱۶ آبان‌ماه ۱۳۹۷ (۷ نوامبر ۲۰۱۸) آغاز خواهد شد. این مدل در چهار نسخه‌ی مختلف با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴، ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱ ترابایتی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت که به‌ترتیب با افزایش قیمت روبرو می‌شوند.

مدل بزرگتر آیپد پرو ۲۰۱۸ که در اندازه‌ی ۱۲.۹ و حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی اینچی روانه‌ی بازار خواهد شد، در نسخه‌ی پایه، ۹۹۹ دلار قیمت خواهد داشت؛ با این حال اگر به ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارید، گزینه‌های ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱ ترابایتی در دسترس خواهند بود. به جز نسخه‌ی ۱ ترابایتی که گران‌قیمت‌ترین مدلِ آیپد‌های امسال برشمرده می‌شود، کاربران می‌توانند دیگر مدل‌ها را بدون پشتیبانی از سیم‌کارت خریداری کنید که قیمت پایین‌تری دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات