اپل ۴۰۰ میلیون آیپد تاکنون به‌فروش رسانده است

سه‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل در جریان رویداد معرفی محصولات سخت‌افزاری خود، اطلاعات جالبی را درباره‌ی فروش آیپد‌های خود ارائه کرد.
تبلیغات

اگر پیگیر اخبار مربوط به اپل هستید، قطعاً اطلاع دارید که این شرکت امروز رویدادی را برای معرفی محصولات سخت‌افزاری جدید خود از جمله آیپد تدارک دیده است. همانطور که انتظار می‌رفت، اهالی اپل در کنار معرفی مک‌بوک‌های جدید، دو مدل جدید از آیپد را رونمایی کرد که از سبک طراحی تمام‌صفحه آیفون ۱۰ بهره می‌برد.

کوپرتینونشین‌ها در این نسل، بزرگترین بازطراحی را شامل حال آیپد‌ها کرده‌اند و دکمه‌ی خاطره‌انگیز هوم را در راستای افزایش نسبت صفحه‌نمایش به بدنه، از این تبلت کنار گذاشته‌اند؛ در عوض، کاربران آیپد‌ پرو‌های ۲۰۱۸ برای احراز هویت خود، از راهکار جدیدی به‌نام فیس آیدی استفاده خواهند کرد که امکان‌ شناسایی چهره را به‌ارمغان می‌آورد.

افزون بر کاربرد فیس آیدی در قفل‌گشایی، این قسمت امکانی را به کاربران می‌دهد تا از ویژگی‌های جدیدی چون انیموجی، میموجی و پرداخت از طریق اپل پی استفاده کنند.

موارد فوق در کنار بهره‌گیری از پردازنده‌ی فوق قدرتمند A12X که برپایه‌ی معماری ۷ نانومتری تراشه‌ی A12 توسعه یافته، توان بالایی را در اختیار استفاده‌کنندگان از این تبلت قرار می‌دهد.

با این اوصاف، اپل در مراسمِ خود به موضوع دیگری نیز پرداخت که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. طبق گفته‌ی سران کوپرتینو، این شرکت از ابتدای عرضه‌ی آیپد تاکنون، حدود ۴۰۰ میلیون دستگاه از این تبلت را به‌فروش رسانده‌ است که آمار خیره‌کننده‌ای است. قضیه به همین‌جا ختم نمی‌شود و آن‌ها در ادامه اعلام کردند که در سال گذشته‌ی میلادی، بیش از ۴۴.۲ میلیون دستگاه آیپد را به دست مصرف‌کننده‌ها رسانده‌اند.

در مقام مقایسه، خوب است بدانید که این رقم، بیشتر از فروش برند‌های مطرح لپ‌تاپ در سال گذشته بوده است. به‌عنوان نمونه، اچ‌پی در سال گذشته ۳۶.۹ میلیون لپ‌تاپ را به بازار عرضه کرد که فاصله‌ی ۷.۳ میلیونی با آمار اپل دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات