iOS 12.1 با قابلیت فیس تایم گروهی و اموجی‌های جدید، امروز از راه می‌رسد

سه‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه‌ی برگزاری رویداد ۸ آبان، اپل اعلام کرده است که iOS 12.1 امروز با قابلیت فیس‌تایم گروهی و البته بهبودهایی در اپلیکیشن دوربین، به‌صورت رسمی منتشر می‌شود.
تبلیغات

ظاهرا اپل قصد ندارد تمامی اخبار مهم خود را برای مراسم ویژه‌‌اش در بروکلین نگه دارد؛ چرا که این شرکت ساعاتی پیش در خبری رسمی اعلام کرده است که قصد دارد امروز، جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل موبایلی خود را در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

بزرگ‌ترین قابلیتی که iOS 12.1 با خود به ارمغان می‌آورد، فیس‌تایم گروهی است که اهالی کوپرتینو از زمان برگزاری رویداد WWDC تاکنون به انتشار اطلاعات در مورد آن پرداخته‌اند و ظاهرا این ویژگی نهایتا امروز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. به‌لطف انتشار iOS 12.1، کاربران خواهند توانست از ویژگی فیس‌تایم گروهی تا سقف ۳۲ نفر، استفاده کنند.

مقاله‌های مرتبط:

جالب است بدانید که با انتشار آپدیت جدید آی‌او‌اس، به‌‌هنگام اجرای فیس‌تایم، خود دستگاه توانایی این را خواهد داشت که افرادی را که در حال حرف زدن هستند تشخیص داده و آنان را در بخش بالایی تصویر قرار دهد. بقیه‌ی افراد هم در بخش پایینی قرار می‌گیرند و کاربر می‌تواند با ضربه زدن روی تصویر هر کدام، آن را برای خود بزرگ کند. اپل مدعی است که ویژگی Group FaceTime کاملا رمزنگاری شده و کاربران می‌توانند آن را مستقیما از طریق اپلیکیشن Messages اجرا کنند.

فیس تایم گروهی / Group FaceTime

همانطور که پیشتر اعلام شده بود، نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل موبایلی Apple قرار است برخی مشکلات مربوط به تصاویر سلفی را که کاربران آیفون XS آن را گزارش کرده بودند، برطرف کند. iOS 12.1 در کنار این موارد، امکان تنظیم عمق تصاویر پرتره را به‌صورت آنی به کاربر می‌دهد؛ قابلیتی که باعث می‌شود کاربر بتواند به‌سادگی، پس‌زمینه‌ی تصویر را تار کند. نکته‌ی مهم دیگر که با انتشار آپدیت جدید iOS امکان‌پذیر می‌شود، اضافه‌شدن قابلیت استفاده از سیم‌کارت دوم در گوشی‌های آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس است.

در کنار تمامی این‌ها، iOS 12.1 شامل ۷۰ اموجی جدید است که از میان آن‌ها می‌توان به شخصیت‌هایی با موی قرمز، موی خاکستری و موی مجعد اشاره کرد. این اموجی‌های جدید را می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی اپل، مشاهده کنید.

نظر شما در این زمینه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات