زوم‌اپ: App Hoarder؛ اطلاع از رایگان شدن اپلیکیشن‌های غیر رایگان پلی استور

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
مطالعه 4 دقیقه
اپلیکیشن App Hoarder به شما کمک می‌کند تا از رایگان‌شدن اپلیکیشن‌های غیر رایگان پلی‌استور مطلع شوید و بتوانید آنها را دانلود کنید.
تبلیغات

گاهی اوقات به‌دلایل مختلف، ممکن است توسعهدهندگان برخی اپلیکیشن‌های پولی یا اپلیکشن‌های با پرداخت داخلی را به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دهند؛ یعنی ممکن است برای مدت زمان مشخصی، امکان دانلود و استفاده از یک اپلیکیشن محبوب ولی غیر رایگان، برای کاربران فراهم شود.

برخی توسعه‌دهندگان گاهی تصمیم می‌گیرند، این امکان را در اختیار کاربران قرار بدهند تا بتوانند برخی اپلیکیشن‌های محبوب یا حتی اپلیکیشن‌های بازی‌ غیررایگان را برای مدت زمانی معلوم رایگان استفاده کنند. اما مساله‌ی مهم این است که کاربران چگونه باید از رایگان‌شدن اپلیکیشن‌ها مطلع شوند؟

App Hoarder

اپلیکیشن App Hoarder، همین مسئولیت را برعهده دارد. وقتی در پلی‌استور، اپلیکیشنی از سوی توسعه‌دهندگان رایگان شد، کاربرانی که App Hoarder را نصب کرده باشند، می‌توانند فهرست برنامه‌های رایگان پلی‌استور را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده مشاهده کنند. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که دانلود برنامه‌هایی که تنها برای مدت زمان محدودی رایگان شوند، چه فایده‌ای دارد؟ بسیاری از کاربران، تمایل دارند در این بازه‌ی زمانی، اپلیکیشن را تست کنند؛ به‌همین دلیل حتی اگر مدت زمان استفاده از برنامه به‌صورت رایگان، بسیار محدود باشد، از نگاه این کاربران باز هم ارزش یک بار نصب را دارد. شاید بعد از نصب کردن نسخه‌ی رایگان ب این نتیجه برسند که درنهایت نسخه‌ی اصلی را تهیه کنند. 

ممکن است در یک بازه‌ی زمانی، تعداد برنامه‌های خریدنی که اکنون رایگان شده‌اند، زیاد باشد. یکی از مزیت‌های اپلیکیشن App Hoarder- Paid Apps on Sale for Free، این است که امکان فیلتر کردن نتایج جستجوی اپلیکیشن‌ها را براساس طبقه‌بندی‌های مختلف در اختیار کاربر قرار می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن، حذف تبلیغات در صورت تمایل کاربر از برنامه است. در قسمت تنظیمات App Hoarder، گزینه‌ای در اختیار کاربر قرار داده شده است که با فعال کردن آن، به‌مدت ۲۴ ساعت هیچ‌گونه‌ تبلیغاتی را دریافت نمی‌کند.

ویژگی‌های مثبت اپلیکیشن App Hoarder: 

  • امکان مشاهده‌ی فهرست روزانه‌ی اپلیکیشن‌هایی که برای مدت زمانی محدود، رایگان شده‌اند.
  • دانلود قانونی و رایگان اپلیکیشن‌های خریدنی اندروید و صرفه‌جویی بیشتر.
  • امکان فیلتر پیشرفته فهرست اپلیکیشن‌ها و مرتب‌سازی برنامه‌ها براساس نیاز کاربر.
  • امکان دریافت نوتیفیکیشن و اطلاع از آخرین اپلیکیشن‌هایی که رایگان شده‌اند. 
  • سادگی و در عین حال کاربردی بودن اپلیکیشن 
  • امکان دسترسی مستقیم از اپلیکیشن به پلی‌استور
  • فیلتر نتایج براساس جستجوی کلمه‌ی کلیدی
  • طراحی زیبا رابط کاربری و داشتن تم‌های مختلف رنگی

 باید خاطرنشان کنیم که اپلیکیشن App Hoarder، یک فروشگاه برای دانلود اپلیکیشن نیست. همچنین ممکن است برخی روزها، هیچ اپلیکیشنی از سوی توسعه‌دهندگان رایگان اعلام نشود؛ تنها برای کنترل و اطلاع از اپلیکیشن‌هایی که قبلا خریدنی بوده‌اند و اکنون امکان دانلود رایگان دارند، به‌کار می‌آید.  

علاوه‌بر امکان فیلتر کردن نتایج، امکان منظم کردن آنها هم به کاربر داده می‌شود. در قسمت تنظیمات برنامه‌ای، ویژگی به نام sort دیده می‌شود که کاربران می‌توانند در صورت تمایل، فهرست اپلیکیشن‌های معرفی‌شده از سوی App Hoarder را به‌صورت‌های مختلفی دریافت کنند. مثلا اگر تمایل به دریافت فهرست براساس جدیدترین اپلیکیشن هستند، باید در قسمت sort گزینه‌ی new را انتخاب کنند. 

App Hoarder

اگر تمایل به دریافت فهرست براساس ترتیب حروف الفبا دارند نیز گزینه‌ای در اختیار کاربران گذاشته شده است. حتی کاربران می‌توانند فهرست اپلیکیشن‌های رایگان‌شده را براساس نام توسعه‌دهندگان دریافت کنند. تنوع فهرست کردن برنامه‌ها در ویژگی sort‌ بسیار زیاد است. همچنین کاربران می‌توانند متوجه شوند که گران‌قیمت‌ترین برنامه‌ای پولی که اکنون رایگان شده است، کدام اپلیکیشن است. 

برخی معتقد هستند از آنجایی که اپلیکیشن‌های معرفی‌شده توسط App Hoarder، تنها برای مدت زمان محدودی قابل دانلود کردن و استفاده‌ی رایگان هستند، مطلع شدن از رایگان‌شدن امکان استفاده از اپلیکیشن، آن‌هم برای مدت زمانی محدود، خیلی نمی‌تواند از نظر اقتصادی کمک خاصی به کاربران بکند. در نهایت اگر کاربر از نسخه‌ی رایگان برنامه‌ای استفاده کند و تصمیم بگیرد که بعد از تمام‌شدن مدت زمان استفاده‌ی رایگان آن اپلیکشن را بخرد، توسعه‌دهندگان از این فروش خود سود بیشتری خواهند کرد. تنها اتفاقی که برای کاربر می‌افتد این است که می‌تواند قبل از خرید برنامه، نسبت به مفید و موثر بودن آن اطمینان حاصل کند. 

در حال حاضر، تنها کاربران سیستم عامل اندروید می‌توانند برای اطلاع از اپلیکیشن‌های پولی که پلی‌استور رایگان‌ شده‌اند از اپ App Hoarde، استفاده کنند. 

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات