هامر H1 باجا با تیونینگ Mil-Spec رونمایی شد

چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت تیونینگ آمریکایی Mil-Spec در جدیدترین محصول خود، نسخه‌ی باجا از هامر H1 را با پیشرانه‌ی V8 عرضه می‌کند.
تبلیغات

Mil-Spec به‌عنوان یک تیونر فعال در زمینه‌ی خودروهای آف‌رود شناخته می‌شود که مقر اصلی آن در شهر دیترویت است. جدیدترین محصول این شرکت بر اساس خودروهای قدیمی هامر H1 ساخته شده و با نام 004 به بازار معرفی شده است.

طراحی مدل 004 را باید الهام‌گرفته از خودروهای مسابقات باجا (Baja) دانست، چون خودرو ظاهری کاملاً صحرایی دارد و رینگ‌های بزرگ ۴۰ اینچی روی آن سوار شده‌اند. در کابین شاهد استفاده‌ی گسترده از چرم مشکی رنگ هستیم که هامر را در عین آفرودی بودن به یک خودروی شاسی‌بلند لوکس نیز تبدیل کرده‌اند. هامر 004 دومین محصول چهاردر Mil-Spec به حساب می‌آید که در ساخت سقف آن از آلومینیوم با استاندارد نظامی T6 استفاده شده است.

Mil-Spec H1 004

هامر 004 تمامی مشخصه‌های یک خودروی استاندارد را در خود دارد و هیچ منع قانونی برای تردد آن در سطح شهرها وجود ندارد. در بخش فنی این خودرو، تیونر از پیشرانه‌ی ۶.۶ لیتری V8 دورامکس ساخت MSA استفاده کرده که می‌تواند ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۵۵ نیوتون متر گشتاور تولید کند. برای انتقال این میزان نیرو و گشتاور به هر چهار چرخ خودرو، 004 از جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی خودکار ساخت آلیسون بهره می‌برد.

Mil-Spec H1 004
Mil-Spec H1 004
Mil-Spec H1 004
Mil-Spec H1 004

امکانات هامر 004 شامل وینچ قدرتمند Warn Winch با توانایی کشش حدود ۶ تن، روف‌رک نگهدارنده‌ لاستیک زاپاس و گاردهای مقاوم جلو و عقب است. روی سقف نیز یک ست کامل چراغ‌های نورافکن LED نصب شده‌اند تا برای طی کردن مسیر در شب، مشکلی وجود نداشته باشد.

Mil-Spec H1 004

هامر 004 احتمالاً برای تردد در شهرهای شلوغ کمی دردسرساز باشد؛ چون تغییرات اعمال‌شده در این خودرو مانند استفاده از تایرهای بزرگ و گلگیرهای پهن، عرض محورها را تا ۸ سانتی‌متر و پهنای کلی خودرو را هم تا ۷ سانتی‌متر افزایش داده است. Mil-Spec توجه ویژه‌ای به فضای داخلی خودرو داشته؛ روکش چرم دست‌دوزی‌شده برای صندلی‌ها، سیستم صوتی حرفه‌ای JL C5، پاور ویندوز و قفل مرکزی از امکانات کابین این مدل است.

در نهایت به قیمت این هامر تیونینگ سفارشی می‌رسیم که اصلاً ارزان نیست؛ Mil-Spec برای این مدل قیمت ۲۵۰ هزار دلار را تعیین کرده است. اگر به خودروهای آفرود با طراحی مشابه خودروهای نظامی علاقه‌مند هستید، ویدئوی زیر را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات