پوشش زومیت از رویداد رونمایی وان پلاس 6T [نسخه آفلاین اضافه شد]

چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
وان‌پلاس هفتم آبان، ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت ایران، برای رونمایی از OnePlus 6T، رویدادی برگزار می‌کند که زومیت آن را به‌صورت زنده پوشش خواهد داد.
تبلیغات

وان‌پلاس همانند چند سال گذشته، قصد دارد تا دومین پرچم‌دار خود برای سال ۲۰۱۸ را در واپسین روز ماه اکتبر معرفی کند. وان‌ پلاس 6T در حقیقت نسخه‌ای ارتقاءیافته از برادر خود محسوب می‌شود و نباید انتظار تغییرات شگرف را از آن داشت. براساس تیزرهای متعددی که چینی‌ها طی مدت اخیر منتشر کرده‌اند، می‌دانیم که پرچم‌دار جدید وان‌پلاس از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد و دوربین آن عملکرد بهتری در عکاسی شب خواهد داشت. از جمله‌ی تغییرات دیگر نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی وان‌پلاس ۶ می‌توان به کوچک‌تر‌ شدن بریدگی نمایشگر و بدل‌شدن آن به شکل قطره‌ی آب و احتمال حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از آن اشاره کرد. زومیت در قالب مقاله‌ای جامع، انتظارات از OnePlus 6T را گردآوری کرده است که شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، به آن مراجعه کنید.

چنانچه از علاقه‌مندان وان‌پلاس هستید، باید بگوییم که زومیت رویداد این شرکت نوپا را نیز پوشش خواهد تا شما بتوانید به‌صورت لحظه‌به‌لحظه از اتفاقات رویداد چینی‌ها اطلاع پیدا کنید. کاربران عزیز زومیت با دنبال‌کردن زومیت در شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام، در جریان رویداد وان‌پلاس باشند.

نسخه آفلاین از رویداد

تماشا در IGTV قسمت اول | قسمت دوم

پوشش متنی

* محتوای پوشش متنی به‌صورت خودکار به‌روز خواهد شد؛ اما در صورت مواجهه با مشکلی در پخش زنده یا پوشش متنی، صفحه را مجددا بارگذاری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات