مرسدس AMG C63 با تیونینگ جی‌پاور معرفی شد

یک‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
مدل لوکس و اسپرت مرسدس بنز AMG C63 به‌لطف تیونینگ G-Power از پیشرانه ۸ سیلندر توربوشارژ، ۸۰۰ اسب بخار قدرت می‌گیرد.
تبلیغات

سه سال است که مرسدس AMG C63 به بازار جهانی عرضه شده، اما هنوز هم یکی از پرطرفدارترین محصولات مرسدس بنز با جادوی AMG است. شهرت AMG به‌عنوان یکی از بهترین تیونرهای دنیا، در این مدل زیبا و قدرتمند کاملاً مشخص است؛ اما همانطور که می‌دانیم، در دنیای تیونینگ هیچ‍‌وقت «کامل‌ترین» وجود ندارد.

شرکت تیونینگ خوش‌نام جی‌پاور (G-Power) این‌بار به‌سراغ محصول AMG رفته است؛ دست‌پخت مهندسان G-Power در خودروهای توربوشارژ کاملاً تکراری به‌نظر می‌رسد. همان فرمول همیشگی، یعنی ارتقای توربوها و ورودی هوا، در AMG C63 هم استفاده شده است.

Mercedes AMG C63 G-Power

پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل ۴ لیتری بای‌توربوشارژ در مدل استاندارد سدان AMG C63، حدود ۴۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. متخصصان G-Power این سدان آلمانی را با ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن‌متر گشتاور عرضه می‌کنند؛ AMG C63 این تیونر در زمان ۳.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و البته تا سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت هم پیش می‌رود. برای مقایسه باید توجه داشت، مدل استاندارد با نهایت سرعت محدود شده‌ی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت، در زمان ۴.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

Mercedes AMG C63 G-Power
Mercedes AMG C63 G-Power
Mercedes AMG C63 G-Power
Mercedes AMG C63 G-Power
Mercedes AMG C63 G-Power

محصول جدید G-Power برای رسیدن به این قدرت و عملکرد قابل توجه، در بخش توربوشارژر، کمپرسور و ورودی هوا تقویت شده است؛ درواقع AMG C63 با سرعت و ظرفیت بیشتری هوا را می‌بلعد و دمای کمتری در خروجی توربوشارژر تولید می‌کند. در کنار اگزوز باکیفیت از جنس فولاد ضدرنگ، پروژه‌ی جدید G-Power در بخش ظاهری هم به‌دنبال جلب توجه است. طرح بدنه‌ی استتاری، رینگ‌های ۲۰ اینچ و تایرهای پهن ۲۵۵ و ۲۸۵ از تغییرات ظاهری جالب AMG C63 هستند.

قیمت کیت تیونینگ G-Power برای سدان مرسدس AMG C63، اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات