استعفای وزیر صنعت از طرف رئیس جمهور تأیید شد

یک‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
دکتر حسن روحانی، استعفای محمد شریعتمداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت را پذیرفت. شنیده‌ها حاکی از آن است که شریعتمداری به وزارت کار می‌رود.
تبلیغات

حجت‌الاسلام حسن روحانی روز گذشته در نامه‌ای با استعفای محمد شریعتمداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت، موافقت کرد. این استعفا چندی پیش نیز مطرح شده و البته تکذیب شده بود که با نامه‌ی دیروز حسن روحانی، مهر تأیید نهایی روی آن خورد. دکتر روحانی در متن نامه‌ی خود، از خدمات محمد شریعتمداری در دوران وزارت تشکر کرد.

متن نامه‌ی رئیس جمهور به وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت، بدین شرح است:

جناب آقای محمد شریعتمداری؛بدین‌وسیله ضمن قبول استعفای جنا‌ب‌عالی از سمت وزیر صنعت، معدن و تجارت، از زحمات خالصانه و خدمات بی‌شائبه‌ی آن جناب در طول مدت تصدی وزارتخانه‌ی مزبور، تشکر و قدردانی می‌نمایم.امید است همچنان برای تداوم خدمت در دولت تدبیر و امید مهیا و موفق باشید.

شنیده‌ها حاکی از آن است که روحانی قصد دارد شریعتمداری را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند.

رئیس جمهور همزمان با پذیرش استعفای شریعتمداری، گزینه‌ی پیشنهادی خود را برای تصدی وزارت صنعت نیز معرفی کرد. او رضا رحمانی، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تولید را برای این پست پیشنهاد داده؛ رحمانی فارغ‌التحصیل دکترا DBA از دانشگاه صنایع و معادن ایران بوده و پیش از این به‌عنوان معاون طرح و برنامه وزارت صمت نیز مشغول به کار بوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات