زوم اپ: Wallpaper Maker؛ اپلیکیشن ایجاد تصویر پس‌زمینه آیپد و آیفون

شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
با اپلیکیشن Wallpaper Maker، تصاویر پس‌زمینه‌ی سفارشی و شخصی‌سازی شده مورد نظر خود را بسازید و از آن لذت ببرید.
تبلیغات

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که از تصاویر پس زمینه‌ی سفارشی و شخصی‌سازی شده برای گوشی آیفون یا آیپد خود استفاده می‌کنید، دانلود اپلیکیشن Wallpaper Maker را به شما توصیه می‌کنیم. 

اپلیکیشن Wallpaper Maker به شما کمک می‌کند تا برای دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل iOS‌، وال‌پیپرهای سفارشی بسازید. کار کردن با این برنامه بسیار آسان است و می‌توانید پس‌زمینه‌ای متفاوت و دوست داشتنی برای خود ایجاد کنید.

بیش از ۱۰۰۰ تصویر پس‌زمینه در این اپلیکیشن در اختیار شما قرار داده شده است. بعد از انتخاب تصویر به‌راحتی می‌توانید فونت مورد نظرتان را مشخص و به دلخواه وال‌پیپر خود را شخصی‌سازی کنید. اپلیکیشن Wallpaper Maker به کاربران اجازه می‌دهد مونوگرام منحصر به‌ فرد خود را به سلیقه‌ی خودشان طراحی و ایجاد کنند. همان‌طور که گفته شد در این اپلیکیشن بیش از هزاران تصویر در قالب مجموعه‌های مختلف اعم از گل، عشق، طبیعت و غیره دسته‌بندی شده است. به کمک رابط کاربری ساده‌ی آن، کاربران می‌توانند از بین مجموعه‌های در دسترس، تصاویری که به آن علاقه‌مند هستند را انتخاب کنند. همچنین Wallpaper Maker دارای بیش از ۱۰۰ فونت مختلف و متنوع است و برای هر سلیقه‌ای تصویر و فونتی خاص را ارائه می‌کند. استفاده از فونت‌ها و تصاویر رایگان است و لازم نیست که کاربران هیچ‌گونه هزینه‌ای بپردازند. 

Wallpaper Maker
Wallpaper Maker
Wallpaper Maker
Wallpaper Maker

همچنین در این اپلیکیش بیش از ۱۰۰ طرح متنوع مونوگرام ارائه شده است. تنوع مونوگرام‌ها بسیار زیاد است و از مدل‌های کلاسیک تا مدل‌های مدرن و امروزی را شامل می‌شود. این اپلیکیشن برای اولین بار در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۵ (۱۶ اکتبر ۲۰۱۶) از سوی Filter Day منتشر شد. کاربران می‌توانند به‌ مدت سه روز به‌ صورت رایگان از تمام قابلیت‌های این اپلیکیشن استفاده کنند. حق اشتراک سالیانه‌ی این برنامه ۳۹.۹۹ دلار و حق اشتراک ماهیانه‌ی آن ۴.۹۹ دلار برای کاربران آمریکایی درنظر گرفته شده است. 

لازم به ذکر است که علاوه بر اپلیکیشن Wallpaper Maker، برنامه‌های متنوع دیگری نیز برای طراحی و سفارشی سازی تصاویر پس‌زمینه در اپ‌استور وجود دارد. یکی از ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن نسبت به سایر برنامه‌ها، تنوع تصاویر، فونت‌ها و مونوگرام‌های موجود در برنامه است. البته با توجه به اینکه نسخه‌ی کامل برنامه رایگان نیست، ممکن است برخی از کاربران از پرداخت حق اشتراک رضایت خاطر نداشته باشند. بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از اپلیکیشن‌های رایگان برای طراحی وال‌پیپر استفاده کنند. با این وجود کاربرانی هم هستند که آنقدر به طراحی وال‌پیپر سفارشی شده و شخصی اهمیت می‌دهند که حاضر  هستند برای داشتن برنامه‌ای جامع و کامل هزینه کنند.

نکات مثبت

  • طراحی ساده و کاربردی رابط کاربری
  • تنوع تصاویر، فونت و مونوگرام 
  • حجم سبک اپلیکیشن

نکات منفی

  • نبود نسخه‌ی سازگار با سیستم عامل اندروید
  • غیر رایگان بودن نسخه‌ی کامل اپلیکیشن

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات