نرخ تعرفه ایرانسل در اربعین ۹۷ اعلام شد

شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
ایرانسل علاوه‌بر ۱۰ مگابایت اینترنت روزانه‌ی رایگان، بسته‌های ویژه‌ای را برای زائران اربعین حسینی ۹۷ در نظر گرفته است.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از تاریخ ۲۸ مهرماه تا ۱۱ آبان ماه سال جاری، ۱۰ مگابایت اینترنت به‌صورت روزانه و رایگان برای مشترکان ایرانسل قابل فعال‌سازی است و همچنین زائران اربعین حسینی (ع) می‌توانند از میان چهار بسته اینترنت هفتگی، بسته‌ی مورد نظر خود را استفاده کنند.

کاربران ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۸*۱۱۱۱* بسته‌های رایگان ۱۰ مگابایتی روزانه‌ی خود را فعال کنند و همچنین با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۳*۱۱۱۱* می‌توانند نسبت به انتخاب و فعال‌سازی بسته‌ی اینترنتی مورد نظر خود اقدام کنند. تمامی بسته‌های ارائه‌شده از طریق نرم‌افزار «ایرانسل من» نیز در دسترس بوده و هزینه‌ی مصرف آزاد اینترنت رومینگ در کشور عراق به ازای هر مگابایت ۴۹۹ تومان است.

هزینه‌ی تماس با ایران و داخل عراق برای مشترکان ایرانسل ۲۴۹۹ تومان و تماس‌های دریافتی ۸۹۹ تومان است، هزینه‌ی ارسال پیامک نیز ۴۹۹ تومان بوده و دریافت پیامک برای مشترکان رایگان است.

تعرفه ایرانسل

رومینگ مشترکان باید در ایران فعال شود

کاربران ایرانسل برای استفاده از بسته‌های دیتای رومینگ، باید رومینگ بین‌الملل خود را پیش از خروج از ایران و از طریق نرم‌افزار ایرانسل من یا با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱۱۱۱* فعال کرده و در طول اقامت خود در کشور عراق، از شبکه‌ی رومینگ یکی از اپراتورهای عراقی استفاده کنند.

گفتنی است روشن کردن گوشی و فعال‌سازی رومینگ در کشور عراق هیچ هزینه‌ای برای مشترکان ایرانسل ندارد. شارژ سیم‌کارت در طول اقامت در کشور عراق از طریق کارت شارژ و همچنین کارت بانکی و رمز دوم کارت بانکی امکان‌پذیر است. همچنین بسته‌های اینترنت فعال در داخل ایران، در خارج از ایران فعال نیست و زائران باید یکی از بسته های ارائه‌شده را تهیه کنند.

درنهایت از آنجایی که هنگام استفاده از رومینگ بین‌الملل، باید پیش از شماره‌ی مشترک مورد نظر، کد ۰۰۹۸ شماره‌گیری شود، بهتر است زائران شماره‌های مورد نظر خود را با پیش شماره‌ی ۰۰۹۸ در موبایل ذخیره کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات