اشاره غیرمستقیم مایکروسافت به بازگشت رنگ مشکی به محصولات سرفیس

سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
عبارت «Back to Black» در توضیحات رویداد اکتبر مایکروسافت، نشان از عرضه‌ی محصولات سرفیس با رنگ مشکی دارد.
تبلیغات

همان‌طور که پیشتر گفته شد، مایکروسافت ۱۰ مهر رویدادی با محوریت محصولات سرفیس برگزار می‌کند. براساس آخرین شایعات منتشرشده در مورد این رویداد، انتظار می‌رود که نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده‌ی محصولات سرفیس با رنگ مشکی نیز روانه‌ی بازار شوند. 

باتوجه به جزئیات منتشرشده از سوی مایکروسافت برای رویدادی در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهرماه)، در آکلند نیوزیلند، انتظار می‌رود که سرفیس‌های جدید با رنگ مشکی به بازار عرضه شوند. مایکروسافت در جزئیات رویداد یادشده، عبارت «Surface Back to Black» را استفاده کرده است که یاد Surface RT مشکی‌ سال ۲۰۱۲ را در خاطر زنده می‌کند. 

Surface RT
در ماه آوریل سال ۲۰۱۲ میلادی، Surface RT مایکروسافت معرفی شد. شاسی مشکی و براق این محصول در کنار کیبورد جداشدنی و پایه‌ی کیک‌استند آن، زمینه‌ساز موجی از نوآوری بود؛ موجی که هنوز هم خروشان است. محصولات سرفیس،‌ برای کاربران، ترسیم آثار خلاقانه روی نمایشگر، ادامه‌ی فعالیت در هر موقعیتی، همکاری از سراسر دنیا با هاب‌های ۸۴ اینچی، تعامل با سیستم از طریق ابزاری چرخان و جابه‌جایی نمایشگری بزرگ با تنها یک انگشت را ممکن می‌کنند. طی شش سال گذشته، محصولات سرفیس مسیری طولانی را پیموده‌اند. در رویداد اکتبر ۲۰۱۸، سرفیس قرار است «به سیاهی بازگردد». 

انتظار می‌رود که مایکروسافت، سرفیس‌های آتی را طی هفته‌ی جاری به فروشگاه‌ها عرضه کند. در حال حاضر تنها می‌دانیم، احتمال عرضه‌ی سرفیس پرو و سرفیس لپ‌تاپ مشکی وجود دارد؛ اما از محصولات دیگر، خبری در دست نیست. رویداد Microsoft ساعت ۲۳:۳۰ امشب به‌وقت تهران برگزار می‌شود؛ اما ردموندی‌ها آن را به‌صورت زنده پخش نخواهند کرد، البته زومیت خبر معرفی محصولات جدید را در اختیار شما قرار خواهد داد و به‌‌صورت لحظه‌به‌لحظه به‌روز خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات