زوم‌اپ: TeamViewer؛ دستگاه‌های خود را از راه دور کنترل کنید

سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
مطالعه 3 دقیقه
با اپلیکیشن TeamViewer گوشی، تبلت یا لپتاپ خود را از راه دور کنترل کنید. با زوم‌اپ همراه باشید تا با این اپلیکیشن قدرتمند و کاربردی آشنا شوید.
تبلیغات

در دنیای فناوری مآب امروزی، داشتن چندین گجت و دستگاه، چندان عجیب نیست. امروزه بسیاری از افراد از گوشی، تبلت و لپتاپ استفاده می‌کنند و قابلیت کنترل این دستگاه‌ها از طریق یکدیگر بسیار جالب و کاربردی خواهد بود. فرض کنید در حال کار با لپتاپ خود باشید و بتوانید صفحه‌ی گوشی و تبلت خود را در لپتاپ مشاهده کنید. از اعلانیه‌ها و پیام‌ها مطلع شوید و قادر به برقراری تماس باشید. در حین ارائه و سخنرانی به‌جای صرف وقت پشت لپتاپ، کنترل را با گوشی خود در دست بگیرید و روی مخاطبان خود تمرکز کنید. بین دستگاه‌های خود به‌راحتی فایل جابه‌جا کنید و از راه دور مشکلات نرم‌افزاری دوستان و آشنایان را حل کنید. تمامی این موارد تنها با یک اپلیکیشن ممکن می‌شود.

امروز در این مقاله از سری مقاله‌های زوم‌اپ به معرفی اپلیکیشن کاربردی TeamViewer می‌پردازیم. اپلیکیشنی که هدفی ساده دارد؛ ارتباط آنلاین دستگاه‌ها با یکدیگر.

teamviewer

اولین نکته‌ای که توجهتان را به خود جلب می‌کند، گستردگی کم‌نظیر نسخه‌های مختلف این اپلیکیشن است. TeamViewer تا به امروز برای پلتفرم‌های اندروید، iOS، ویندوز، ویندوز ۱۰ موبایل، لینوکس، مک، کروم او اس (ChromeOS) و بلک‌بری منتشر شده‌ است. همین موضوع باعث می‌شود تا شما بتوانید از این سرویس روی تمامی دستگاه‌های خود بهره ببرید.

رابط کاربری این اپلیکیشن شاید زیباترین نباشد، اما همه چیز بسیار ساده و سر راست طراحی شده‌ و در کار با آن تکلفی مشاهده نمی‌شود. کلیت رابط کاربری در نسخه‌های مختلف این اپلیکیشن یکی است و قابلیت‌ها و گزینه‌های مشابهی دیده می‌شود. با ورود به نسخه اندروید صفحه‌ای شامل سه گزینه اصلی درمنوی پایینی باز می‌شود.

در قسمت Connect می‌توانید به دستگاه دیگر متصل شده و به کنترل از راه دور (Remote Control) یا تبادل فایل بپردازید.

در قسمت Computers، می‌توانید حساب کاربری TeamViewer ایجاد کرده یا در صورت داشتن، وارد آن شوید. این حساب تمامی دستگاه‌ها و مخاطبین شما را نمایش می‌دهد. 

و در قسمت Chat به گفتگو به مخاطبان پرداخته یا به دستگاه‌های دیگر پیام ارسال کنید.

teamviewer
teamviewer

امکانات کلیدی:

  • به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش و کنترل از راه دور سایر دستگاه‌ها
  • لمس و حرکات (gesture) کنترلی
  • مبادله فایل‌ها
  • مدیریت دستگاه‌ها و مخاطبین
  • چت
  • انتقال لحظه‌ای صدا و تصویر با کیفیت بالا
  • استانداردهای امنیتی بالا و رمزنگاری ارتباطات
  • این اپلیکیشن تا به امروز در فروشگاه گوگل، بیش از ۵۰ میلیون نصب داشته و توانسته میانگین امتیاز ۴.۵/۵ را با بیش از نیم میلیون رأی به دست آورد. اگرچه این اپلیکیشن کاملاْ رایگان نیست و نسخه رایگان آن با محدودیت‌هایی مواجه است، اما پیشنهاد می‌کنیم حتماْ این اپلیکیشن را امتحان کنید.

    دانلود اپلیکیشن

    پلی‌استور اپ‌استور ویندوز استور

    اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات