گوشی گیمینگ بلک شارک 2 شیائومی اول آبان رونمایی می شود

جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اعلام رسمی شرکت شیائومی، این شرکت در روز نخست آبان‌‌ماه از گوشی گیمینگ بلک شارک ۲ رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

در حالی که شیائومی نسل نخست گوشی گیمینگ بلک شارک را منحصراً برای بازار چین عرضه کرد؛ اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت برنامه‌های خود را برای عرضه‌ی نسل دومِ این گوشی تغییر خواهد داد. طبق اعلام این تولیدکننده‌ی چینی، بلک شارک ۲ به‌صورت رسمی در اول آبان ماه (۲۳ اکتبر) رونمایی می‌شوند.

درست همچون نسخه‌ی اولِ بلک شارک، انتظار می‌رود که در نسل دوم این دستگاه نیز شاهد به‌کارگیری پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ در کنار ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی (بدونِ امکان استفاده از حافظه‌ی جانبی) باشیم. افزون بر این، شایعات منتشر شده، استفاده از صفحه‌نمایش ۶ اینچی در کنار باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را حکایت می‌کنند که تفاوتی با نسل پیشین این دستگاه ندارد.

با این حال، شیائومی برای ایجاد تمایز بین بلک شارک ۲ با نسل پیشین، قسمت پشتی دستگاه‌ را به‌طور کلی بازطراحی کرده و از فناوری مشابه به گوشی ریزر فون ۲ در آن بهره برده است. در حالی که در نسل نخست شاهد طراحی سلطه‌جو و پرتکاپویی بودیم؛ ولی انتظار می‌رود که در بلک شارک ۲ طراحی به‌مراتب ساده‌تری را شاهد باشیم. تصاویر منتشرشده از بخش پشتی این موبایل گیمینگ، استفاده از ترکیب شیشه و فلز را تأیید می‌کنند. احتمال داده می‌شود که لوگو دستگاه نیز در بخش میانی بدنه‌ی پشتی قرار گیرد؛ اما با این تفاوت که این‌بار شاهد استفاده از رنگ‌های RGB برای درخشندگی لوگو خواهیم بود. نکته‌ی جالب ماجرا اینجاست که طبق گفته‌ی برخی از افراد آگاه، این لوگو با دو نوار در گوشه‌های دستگاه ارتباط دارد و با دریافت اعلانات، این نوارها از خود واکنش نشان می‌دهند.

گوشی گیمینگ بلک شارک / Xiaomi Black Shark

در حال حاضر مشخص نیست که شیائومی برای بلک شارک ۲ چه قیمتی را در نظر گرفته است. در حالی که انتظار می‌رود که این‌بار شاهد عرضه‌ی این دستگاه در بازارهای جهانی باشیم؛ اما مشخصاً چین نخستین بازاری خواهد بود که امکان استفاده از آن را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات