اپل دعوتنامه رویداد ۸ آبان را برای رسانه‌ها ارسال کرد

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
اپل دقایقی پیش دعوت‌نامه‌‌ی رویداد ویژه‌ای را که برگزاری آن برای هشتم آبان‌ماه تنظیم شده است، برای رسانه‌ها ارسال کرد.
تبلیغات

اگر فکر می‌کردید که Gather Round آخرین رویداد اپل در سال ۲۰۱۸ برای معرفی محصولات جدید بود، در اشتباه هستید؛ چرا که اهالی کوپرتینو دقایقی پیش دعوت‌نامه‌ی رویداد ویژه‌ای را برای رسانه‌ها ارسال کرده‌اند. این رویداد که روز ۸ آبان ۱۳۹۷ (۳۰ اکتبر ۲۰۱۸) در شهر بروکلین آمریکا برگزار می‌شود، به‌احتمال زیاد میزبان مدل‌ جدید تبلت آیپد پرو و چندین محصول جدید برای سری مک خواهد بود.

اپل در این دعوت‌نامه از شعار «There’s more in the making» به‌معنی «چیزهای بیشتری درحال ساخت هستند» استفاده کرده است؛ نکته‌ی عجیب، مکان برگزاری رویداد هشتم آبان است. خیلی‌ها فکر می‌کردند که Apple محصولات جدیدش را بار دیگر در آمفی‌تئاتر استیو جابز واقع در اپل پارک معرفی می‌‌کند؛ با این‌حال ظاهرا پیش‌بینی‌ها درست از آب در نیامده‌اند.

دعوت‌نامه‌ی رویداد جدید اپل در اشکال مختلف و با طراحی‌های متنوع برای رسانه‌ها ارسال شده است که تصاویر آن‌ها در ادامه قابل‌ مشاهده هستند. اگر از آن‌هایی هستید که همیشه پس از فرستاده‌شدن دعوت‌نامه‌های اپل به‌دنبال سرنخ محصولات جدید در آن‌ها می‌گردید، لازم است تصاویر زیادی را به‌دقت موردبررسی قرار دهید. 

اپل / Apple

یکی از مهم‌ترین محصولاتی که اپل طی برگزاری این رویداد از آن رونمایی خواهد کرد، بی‌شک مدل جدید iPad Pro است؛ گفته می‌شود که جدیدترین نسل از تبلت‌های اپل قرار است ضمن برخورداری از حاشیه‌ی اندک، به فناوری فیس آی‌دی نیز تجهیز شود. در کنار این‌ها، آیپد پرو ۲۰۱۸ به‌جای درگاه لایتنینگ از USB-C استفاده خواهد کرد و در دو مدل جداگانه با نمایشگرهای ۱۱ و ۱۲.۹ اینچ عرضه خواهد شد.

کوپرتینویی‌ها به احتمال بسیار زیاد طی برگزاری رویداد ۸ آبان از نسل جدید لپ‌تاپ‌های خود برای جایگزینی با سری مک‌بوک ایر رونمایی خواهند کرد. وب‌سایت معتبر بلومبرگ در مرداد ۱۳۹۷ (آگوست ۲۰۱۸) مدعی شد که این لپ‌تاپ جدید قرار است دارای حاشیه‌های اندکی (نسبت به سری Air) باشد، از نمایشگر باکیفیتِ رتینا بهره بگیرد و به ارزان‌‌قیمت‌ترین لپ‌تاپ جدید اپل تبدیل شود.

در کنار این‌ها، اپل احتمالا در طول برگزاری این رویداد جزئیات مربوط به انتشار iOS 12.1 را نیز ارائه خواهد کرد؛ این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی اپل ضمن بهره‌گیری از قابلیت فیس‌تایم گروهی، پشتیبانی از سیم‌کارت دوگانه را هم به دستگاه اضافه می‌کند. مورد دیگری که در این مراسم شاهدش خواهیم بود، انتشار نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل watchOS است؛ این نسخه‌ی جدید قابلیت ثبت نوار قلب (EKG) در ساعت اپل واچ سری ۴ را فعال خواهد کرد.

آیپد پرو 10.5 / ipad pro 10.5

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن هستند که کوپرتینونشین‌ها احتمالا طی این رویداد بالاخره به‌صورت رسمی تاریخ عرضه‌ی پد شارژ ایرپاور را هم مشخص خواهند کرد. 

دیدگاه شما در این زمینه چیست؟ انتظار معرفی چه محصولاتی را در این رویداد دارید؟ نظرات خود را با زومیت در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات