اپلیکیشن مستقل اسپاتیفای برای ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با استفاده از اپلیکیشن جدید اسپاتیفای می‌توان بدون نیاز به درآوردن تلفن همراه، صدای موسیقی را تغییر داد و همچنین آهنگ‌های پلی‌لیست را مدیریت کرد.
تبلیغات

اسپاتیفای، یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های استریم موسیقی، اپلیکیشن جدیدی را برای Google Wear OS ارائه داده است که می‌توان با استفاده از آن صدای آهنگ را بدون نیاز به درآوردن موبایل کم و زیاد کرد. البته این اولین اپلیکیشن اسپاتیفای برای گجت‌های پوشیدنی اندروید نیست، اسپاتیفای پیش از این نیز اپلیکیشنی برای پوشیدنی‌های اندروید ارائه داده بود اما به‌طور مرتب به‌روزرسانی نمی‌شد و حتی کار به جایی رسیده بود که اپلیکیشن‌های شخص ثالثی ارائه شد تا تجربه‌ی بهتری برای کاربران اسپاتیفای رقم بزند.

این اپلیکیشن جدید تمامی ویژگی‌های اپلیکشن اندروید Spotify را در یک قالب فشرده‌تر به کاربر ارائه می‌دهد. اسپاتیفای همچنین با برند Fossil وارد همکاری شده و نرم‌افزار خود را روی تمامی ساعت‌های Fossil و Michael Kors بارگذاری خواهد کرد. اپلیکیشن جدید اسپاتیفای هنوز هم برای استریم کردن موسیقی به موبایل نیاز دارد و استفاده‌کنندگان نمی‌توانند تجربه‌ای مشابه کاربران اپل موزیک، در استفاده از خدمات بدون نیاز به موبایل اپل واچ داشته باشند.

Google

ساعت‌های هوشمند اندروید با سرعت آهسته‌تری نسبت به سری چهارم ساعت‌های هوشمند اپل رشد می‌کنند و اپلیکیشن جدید اسپاتیفای خبر خوبی برای دارندگان ابزارهای پوشیدنی گوگل یا همان Wear OS است. ماه گذشته کوالکام در کنفرانسی، از پردازنده‌ی Snapdragon Wear 3100 رونمایی کرد؛ این پردازنده تفاوت چندان زیادی با مدل قدیمی خود یعنی Snapdragon Wear 2100 ندارد اما با کاهش مصرف انرژی، عمر باتری را افزایش می‌دهد.

گوگل نیز سیستم عامل خود را بهبود داده و آن را از نسخه‌ی مینیاتوری اندروید به مفهوم ساعت‌های هوشمند نزدیک‌تر کرده است. با اینکه به‌روزرسانی‌های جدید و قابل توجهی برای Wear OS ارائه شده اما تنها یک ساعت در بازار، پردازنده‌ی Snapdragon Wear 3100 دارد و بسیار گران است. از آنجایی که سامسونگ و هواوی از سیستم عامل خودشان در گجت‌های پوشیدنی استفاده می‌کنند، همه چیز به Google و شرکای نرم‌افزاری آن بستگی دارد تا حضور Wear OS را در بازار تقویت کند.

اپلیکیشن مستقل اسپاتیفای هنوز به بازار عرضه نشده اما طبق گفته‌ی این شرکت، هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات