شورولت کامارو ینکو با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
شورولت کامارو ینکو از پیشرانه‌ی ۶.۸ لیتری V8 با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار استفاده می‌کند که رقیبی سرسخت برای دوج دیمون خواهد بود.
تبلیغات

روز گذشته تصاویر نسخه‌ی ویژه‌ی شورولت کامارو SS برای شرکت در نمایشگاه تیونینگ سما (SEMA) منتشر شد. در حالی‌که تنها طرح و رنگ‌آمیزی خودرو مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت، اما محصول جدید شرکت Specialty Vehicle Engineering با نام ینکو (Yenko)، هم از لحاظ طراحی و هم قوای فنی، جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد.

کامارو ینکو از پیشرانه‌ی ۶.۸ لیتری V8 سوپر شارژر LT-1 با تیونینگ دومرحله‌ای استفاده می‌کند. در سطح دوم یا Stage II تا ۳۵۰ اسب بخار قدرت بیشتر از مدل ZL1 کارخانه‌ای به ینکو اضافه می‌شود.

camaro yenko

کاماروی ۱۰۰۰ اسب بخاری با سفارش مشتری براساس پلتفرم مدل‌های 1SS و 2SS ساخته می‌شود که همه‌ی نمونه‌ها، به پکیج 1LE مجهز هستند. علاوه بر قدرت بالا، امکانات بیشتری مثل سیستم تعلیق مغناطیسی، دیفرانسل لغزش محدود الکترونیکی، فنرهای اسپرت، میله تعادل اسپرت و سیستم خنک‌کننده‌ی قوی‌تر با دو عدد رادیاتور برای جعبه‌دنده و دیفرانسیل عقب در این مدل وجود دارند.

Chevrolet Camaro Yenko

با توجه به‌قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری کامارو ینکو، تنها یک نوع جعبه‌دنده، ۶ سرعته‌ی دستی برای آن درنظر گرفته شده است. برخلاف شورولت کامارو SS که خودرویی تولید انبوه با قیمت مناسب است، از مدل ینکو تنها ۲۵ دستگاه تولید خواهد شد. پیش از این شورولت کوروت ینکو با قیمت  ۷۰ هزار دلار رونمایی شده بود؛ احتمالاً کاماروی ۱۰۰۰ اسب بخاری هم قیمت بالایی خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات