رد هیدروژن وان با ۶ گیگابایت رم، دوربین دوگانه ۱۲.۳ مگاپیکسلی و باتری قدرتمند عرضه خواهد شد

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس یک اینفوگرافیک جدید، گوشی رد هیدروژن وان قرار است ضمن داشتن ۶ گیگابایت رم، به دوربینی دوگانه و باتری قدرتمند ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شود.
تبلیغات

بیش از یک سال از زمان معرفیِ اولیه‌ی گوشی ماژولار رد هیدروژن وان می‌گذرد و در این فاصله شاهد انتشار جزئیات بسیار کمی در ارتباط با این محصول بوده‌ایم. با این‌حال می‌دانیم که هیدروژن وان قرار است با برچسب قیمت ۱٬۲۹۵ دلاری، در تاریخ ۱۱ آبان ۱۳۹۷ (۲ نوامبر ۲۰۱۸) روانه‌ی بازار شود.

به‌تازگی اینفوگرافیک جدیدی از RED Hydrogen One لو رفته است که در آن شاهد جزئیات کامل مربوط به این دستگاه هستیم:

برای دیدن این تصویر در ابعاد اصلی، روی آن کلیک کنید

دوربین به‌کار رفته در این گوشی، بی‌شک یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که می‌تواند کاربران را به خرید آن ترغیب کند؛ در قسمت پشت رد هیدروژن وان شاهد دوربینی دوگانه با دو سنسور ۱۲.۳ مگاپیکسلی هستیم که می‌تواند تصاویر را با وضوح ۴۰۵۶ در ۳۰۴۰ پیکسل ثبت کند؛ به‌علاوه، در کنار دوربین‌ها، شاهد یک فلاش LED نیز هستیم. محصول جدید شرکت RED در کنار این موارد، به یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با توانایی ثبت تصاویر با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل تجهیز شده است.

از دیگر مشخصات مهم مربوط به این گوشی که این اینفوگرافیک آن‌ها را لو داده است، می‌توان به باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی (قابل‌ گسترش با کارت میکرو SD) اشاره کرد.

در کنار موارد یادشده، در اینفوگرافیک بالا شاهد سه فناوری کلیدی به‌کار رفته در رد هیدروژن وان هستیم؛ یکی از آن‌ها که بارها طی خبرهای قبلی در مورد آن صحبت شده، نمایشگر ۵.۷ اینچ QHD گوشی است که می‌تواند ویدیوهای هولوگرافیک را با فرمت H4V به‌نمایش بگذارد؛ هیدروژن وان توانایی ضبط چنین ویدیوهایی را نیز دارد و در کنار این‌ها، از صدای فضایی فراگیر A3D هم پشتیبانی می‌کند.

شرکت رد در اواخر سپتامبر اعلام کرد که به‌دلیل برخی مشکلات، عرضه‌ی مدل تیتانیومی هیدروژن وان را به تعویق انداخته است و قصد دارد برای جبران این رخداد، یک مدل آلومینیومی از این گوشی را به‌صورت رایگان در اختیار تمامی خریداران قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات