قیمت و تاریخ عرضه گوشی هیدروژن وان رد اعلام شد

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت Red ساعاتی پیش به‌صورت رسمی قیمت و تاریخ عرضه‌ی گوشی هیدروژن وان را اعلام کرد.
تبلیغات

Red اخیرا نخستین تصاویر رسمی گوشی هولوگرافیک موردانتظار خود موسوم به هیدروژن وان را منتشر کرد، این شرکت ضمن انتشار تصاویر یادشده، تاریخ عرضه‌ی گوشی هوشمند خود را نیز اعلام کرده است.

شرکت رِد که بیشتر به‌خاطر دوربین‌های سینمایی‌ خود شناخته می‌شود، سال گذشته اعلام کرد که کار روی گوشی هیدروژن وان را آغاز کرده است. Red Hydrogen One درکنار داشتن طراحی ماژولار (متشکل از قطعه‌های کوچکِ جداشدنی) به یک نمایشگر هولوگرافیک پرنور ساخت لایکا با اندازه‌ی ۵.۷ اینچ مجهز شده است، نمایشگر این گوشی به‌لطف بهره‌بردن از فرمت ویدیویی 4-View شرکت رد، می‌تواند جلوه‌های سه‌بعدی خلق کند که کاربر می‌تواند بدون زدن عینک مخصوص هم آن را ببیند. نکته‌ی دیگر اینکه هیدروژن وان به‌هنگام جفت‌شدن با یکی از دوربین‌های سینمایی جدید Red می‌تواند نقش نمایاب را بازی کند. تصاویر رسمی منتشرشده از این گوشی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

هیدروژن وان رد / Red Hydrogen One
هیدروژن وان رد / Red Hydrogen One
هیدروژن وان رد / Red Hydrogen One
هیدروژن وان رد / Red Hydrogen One

رد اعلام کرده است که گوشی هیدروژن وان از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام استفاده می‌کند و توانایی پردازش صدای سه‌بعدی را هم دارد. Red درکنار این موارد، از تاریخ عرضه‌ی رسمی این گوشی هم رونمایی کرده است. طبق گفته‌های Red، گوشی هیدروژن وان قرار است روز دوم نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) روانه‌ی بازار شود. خاطرنشان می‌کنیم که این شرکت ابتدا قصد داشت گوشی هولوگرافیک خود را اوایل ۲۰۱۸ عرضه کند؛ اما تاریخ عرضه‌ی آن را تا اوت ۲۰۱۸ به‌تعویق انداخت و درنهایت در همان تاریخ هم محصولش را عرضه نکرد. گفته می‌شود که پیش‌فروش رد هیدروژن وان قرار است روز نهم اکتبر (۱۷ مهر) آغاز شود.

قیمت گوشی هیدروژن وان رد قرار است ۱,۲۹۵ دلاری باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات