کاهش تعرفه همراه اول برای زائرین اربعین ۹۷

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
همراه اول به منظور رفاه حال زائرین اربعین امسال، تدابیر ویژه‌ای را در نظر گرفته و تعرفه‌ی رومینگ بین‌الملل خود را در عراق کاهش داده است.
تبلیغات

به گزارش اداره‌ی کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول تعرفه‌ی رومینگ بین‌الملل خود را به منظور رفاه حال زائرین اربعین حسینی ۹۷ کاهش داد. این کاهش تعرفه شامل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکین در کشور عراق است.

بر اساس این تعرفه از روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه تا روز جمعه ۱۱ آبان ماه سال جاری تعرفه‌ی مکالمه‌ی مشترکین همراه اول با ایران دقیقه‌ای ۲۴۹۹ تومان، مکالمه‌ی دریافتی دقیقه‌ای ۸۹۹ تومان، مکالمه با شماره‌ی داخلی عراق دقیقه‌ای ۲۴۹۹ تومان، ارسال پیامک ۸۹۹ تومان به ازایِ هر پیامک و اینترنت همراه ۴۹۹ تومان به ازای هر مگابایت محاسبه می‌شود. همچنین روشن کردن موبایل و دریافت پیامک هیچ هزینه‌ای نداشته و رایگان است.

پیش از این تعرفه هزینه‌ی هر دقیقه مکالمه با ایران ۳۳۰۰ تومان، دریافت مکالمه دقیقه‌ای ۳۰۰۰ تومان، مکالمه‌ی داخلی عراق دقیقه‌ای ۱۷۰۰ تومان، ارسال پیامک ۱۳۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۲۳۰۰ تومان بود.

اپراتور اول همچنین با نزدیک شدن اربعین حسینی تدابیر ویژه‌ای را در نظر گرفته و ظرفیت شبکه‌ی نسل دو، سه و چهار خود را برای مکالمه و اینترنت در پایانه‌های مرزی به بیش از دو برابر افزایش داده است. ظرفیت آنتن‌های BTS همراه اول در پایانه‌های مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه نسبت به اربعین سال گذشته بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است و همچنین کارشناسانی، زائران را برای استفاده‌ی صحیح از خدمات ارتباطی در این پایانه‌ها راهنمایی خواهند کرد.

از دیگر اقدامات همراه اول برای مراسم پیاده‌روی امسال اربعین می‌توان به مانیتورینگ شبکه به صورت ۲۴ ساعته، بهینه‌سازی تمام مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی و ایجاد ۶ نقطه جهت دریافت سرویس وای‌فای در مسیر نجف تا کربلا اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات