هواوی بند 3 پرو معرفی شد: مچ بند سلامتی مخصوص ورزشکاران

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
هواوی ساعاتی پیش در جریان رویداد ویژه‌ی ماه اکتبر از مچ‌بند تناسب‌اندام بند ۳ پرو برای ورزشکاران رونمایی کرد.
تبلیغات

همان‌طور که پیشتر وعده داده شده بود، هواوی ساعاتی پیش رویدادی ویژه را برگزار و طی آن از گوشی‌های جدیدش شامل میت ۲۰، میت ۲۰ پرو، میت ۲۰ ایکس و میت ۲۰ RS پورشه دیزاین رونمایی کرد. چینی‌ها در کنار این گوشی‌ها، ساعت هوشمند واچ جی‌تی را نیز معرفی کردند. علاوه بر معرفی میت ۲۰ پرو و میت ۲۰،‌ میت ۲۰ RS پورشه دیزاین و معرفی میت ۲۰ ایکس هواوی دو گجت پوشیدنی را نیز با خود به لندن آورده بود.

هواوی دقایقی پیش به‌صورت رسمی از مچ‌بند سلامتی بند ۳ پرو هم پرده‌بردای کرد؛ Huawei Band 3 Pro مچ‌بندی جذاب با توانایی انجام کارهای مختلف است که می‌توان با تنها یک بار شارژ، به‌مدت ۲۰ روز (در حالت معمولی) و ۳۰ روز (در حالت استندبای) از آن استفاده کرد.

هواوی بند 3 پرو / Huawei Band 3 Pro

هواوی بند ۳ پرو محصولی بسیار مناسب برای دونده‌ها، شناگران و دوچرخه‌سواران است و از GPS نیز بهره می‌گیرد؛ این مچ‌بند تناسب‌اندام، حالت‌های مختلف شنا کردن را به کاربر ارائه می‌دهد و توانایی تشخیص خودکار نوع ورزش را نیز دارد.

هواوی بند ۳ پرو /  Huawei Band 3 pro

از میان دیگر مشخصات مربوط به این مچ‌بند می‌توان به نمایشگر لمسی ۰.۹۵ اینچ AMOLED، ابعاد ۴۵ در ۱۸.۸ در ۱۰.۸۵ میلی‌متر، وزن ۲۵ گرم و مقاومت در برابر نفوذ آب تا فشار ۵ اتمسفر اشاره کرد. در کنار این‌ها، کاربر می‌تواند اطلاعات ثبت‌شده توسط بند ۳ پرو (از جمله ضربان قلب و تخمین حداکثر اکسیژن مصرفی) را از طریق بلوتوث ۴.۲، برای اپلیکیشن Health App هواوی ارسال کند.

هواوی بند 3 پرو / Huawei Band 3 Pro

تاکنون در مورد تاریخ عرضه‌ی بند ۳ پرو صحبتی به‌میان نیامده است؛ با این‌حال می‌دانیم که این مچ‌بند هوشمند حدودا ۱۱۴ دلار قیمت خواهد داشت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات