هواوی قیمت سری میت 20 را اعلام کرد

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
هواوی در جریان رویداد معرفی از گوشی‌های سری میت ۲۰، قیمت و زمان عرضه این دستگاه‌ها را اعلام کرد.
تبلیغات

هواوی در خلال رویداد معرفی محصولاتِ جدید خود از ۴ گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. میت ۲۰، میت ۲۰ پرو در کنار میت ۲۰ ایکس و میت ۲۰ پورشه دیزاین همگی نسخه‌های مختلف سری میت را تشکیل می‌دهند.

حال طبق اعلام این شرکت چینی، علاقه‌مندان به دو گوشی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو می‌توانند از امروز اقدام به خرید این دستگاه‌ها کنند. براساس اعلامِ هواوی، مدلِ پایه‌ی میت ۲۰ که با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی روانه‌ی بازار خواهد شد، قیمت ۸۰۰ یورویی خواهد داشت؛ دیگر مدل این دستگاه که از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد، ۸۵۰ یورو قیمت‌گذاری شده است. 

ظرفیت ذخیره‌سازی برای این گوشی تنها به ۱۲۸ گیگابایت محدود می‌شود؛ اما اگر از افرادی هستید که همواره اطلاعات زیادی را روی گوشی خود ذخیره می‌کنید، می‌توانید با خرید نانو مموری‌های اختصاصی هواوی از فضای ذخیره‌سازی اضافه بهره ببرید. هنوز هیچگونه اطلاعاتی درباره‌ی این حافظه‌های جانبی منتشر نشده است.

در کنار میت ۲۰، شرکت چینی هواوی از برادر بزرگتر این گوشی یعنی میت ۲۰ پرو نیز رونمایی کرد. این دستگاه که از ویژگی‌ها سخت‌افزاری برتری بهره می‌برد، قرار است با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۱۰۴۹ یورو به دست مشتریان برسد.

میت ۲۰ / Mate 20

در میان گوشی‌های معرفی‌شده‌ی امروز، مدل پورشه دیزاین میت ۲۰ لقب گران‌ترین گوشی را به خود اختصاص داده است. اگر شیفته‌ی طراحی این دستگاه شده‌اید و استطاعتِ مالی برای خرید آن را دارید، می‌توانید با پرداختِ ۱۶۹۵ یورو نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی با حافظه‌ی رم ۸ گیگی را دریافت کنید؛ این مبلغ برای مدل بالارده‌ای که از ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند، تا ۲۰۹۵ یورو افزایش پیدا می‌کند.

در انتها نیز به مدل میت ۲۰ ایکس می‌رسیم که از ۴ آبان برای فروش عرضه می‌شود. قیمت این دستگاه گیمینگ برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی با ۶ گیگابایت رم به ۹۰۰ یورو می‌رسد.

توجه داشته باشید که تمامی مدل‌های فوق به جز میت ۲۰ ایکس از همین امروز برای خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم برای مشاهده‌ی مشخصات فنی گوشی‌های هواوی، تصاویر و قیمت گوشی‌ به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات