امسال ۳۹۳ هزار تلفن همراه بیشتر از سال گذشته وارد کشور شده است

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
گزارش روابط عمومی گمرک ایران نشان می‌دهد امسال بیش از یک میلیون و ۵۲۶ هزار دستگاه تلفن همراه وارد کشور شده که نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته است.
تبلیغات

گزارش‌های منتشرشده از سوی گمرک نشان می‌دهد واردات تلفن همراه در سال جاری افزایش قابل‌توجهی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

به گزارش روابط عمومی گمرک ایران، در ۶ ماهه‌ی اول سال جاری یک میلیون و ۵۲۶ هزار و ۸۶۴ دستگاه تلفن همراه وارد کشور شده است. ارزش این تعداد دستگاه وارد شده ۲۴۲ میلیون و ۶۹۲ هزار دلار برآورد شده است؛ که هم از نظر تعداد و هم از نظر ارزش افزایش قابل‌توجهی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

این در حالی است که در ماه‌های ابتدایی سال جاری نیز اعلام شده بود اجرای طرح رجیستری تلفن همراه باعث شده واردات رسمی در دو ماه ابتدایی امسال نسبت به سال گذشته ۱۶۳ درصد رشد داشته باشد.

طبق گزارش اخیر روابط عمومی گمرک ایران، در ۶ ماه اول سال جاری ۳۹۳ هزار دستگاه انواع تلفن همراه بیشتر از سال گذشته وارد شده، یعنی میزان واردات تلفن همراه ۳۵ درصد رشد داشته است.

در این گزارش همچنین نوشته شده که واردات تلفن همراه در ۶ ماه ابتدایی سال گذشته یک میلیون و ۱۳۳ هزار و ۹۰۸ دستگاه و به ارزش ۱۵۸ میلیون و ۶۹ هزار دلار بوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات